Balerinli harf pembe kız bebek kapı süsü

-

Balerinli harf pembe kız bebek kapı süsü. Bu zarif kapı süsü keçe kumaştan yapıldı. Bale yapmayı seven ve odası yenilenen tatlı bir kıza annesinden hediye oldu :) Gelelim tasarım aşamasına; Bale denince akla ilk gelen şey zarafet, güzellik, kızlar denince ilk gelen şey ise pembe renk :) ikisini buluşturdum. Üzerine malzeme olarak inci, kristal taşlar, gümüş renkte eva ve kurdele kullandım.

İlk önce çizim halinde tasarımlarımı hazırlıyorum. Daha sonra karton üzerine çizerek kalıplarını çıkartıyorum. Keçe üzerine silinebilen kalem, sabun gibi malzemelerle çizimleri yapıyorum ve elde kesiyorum.
Daha sonra dolgu yapılacak yerlerin içini silikon elyaf ile dolduruyorum ve yine elde dikiyorum. Bazen silikonla yapıştırdıklarım da oluyor. Ama genelde dikiş tercih ediyorum. Çünkü çok daha şık ve kaliteli duruyor. Dikiş tekniği olarak çoğunlukla battaniye dikişi denilen tekniği kullanıyorum. Ya da sarma dikiş yapıyorum. Tüm dikiş işlemleri bitince zemin üzerine gelecek figür vs. ne varsa onları da ayrı ayrı hazırlıyor ve sırayla sabitliyorum.
Bu duvar süsü ebat olarak biraz büyük yapıldı bu nedenle balerin kız doldurma ya da keçe değil. Simli evadan gövdesi ve tülden bir tütüsü oldu, daha hafif olması için. Zeminde kullanılan D harfinin üst kısmı silikon dolgu olduğu için yeterince gösterişi sağlıyor. Üzerine gelen inciler, taşlar da ayrı bir şıklık katıyor. Ve tabii bir balerinin olmaz ise olmazı pisi pisiler. Onlar da keçe ve gümüş kurdele ile hazırlandı ve D üzerine silikon ile sabitlendi.
Duru ve annesi çok beğendiler süslerini :) Ve ben de çok mutlu oldum… Mutluluk paylaşıldıkça çoğalır :) Sizleri de mutlu etmek isterim. Hayallerinizi anlatın onları keçeler ile buluşturalım ve hep birlikte mutlu olalım.

Bir Cevap Yazın

Yıldızlı erkek bebek kapı süsü

| | 1 Yorum

Keçe deniz kızı yastık ve kapı süsü

| | 0 Yorum

Deniz bebek odası kapı süsü

| | 0 Yorum

Balkabağı arabalı kız ve erkek kapı süsleri

| | 0 Yorum

Aydedeli pembe kapı süsü

| | 0 Yorum

Melek kanatlı kapı süsü modelleri

| | 0 Yorum

Balonlu fil bebek panosu

| | 0 Yorum

Kedili banner bebek odası isimliği

| | 0 Yorum

Minnie Mouse pembeli kapı süsü

| | 0 Yorum