Bambu çubuklu hediyelik oda kokuları

-

Bambu çubuklu hediyelik oda kokuları. Merhaba arkadaşlar. Butiğimin açılışında çok beğenerek dağıttığım oda kokularını paylaşmak istedim sizlerle. Mis kokulu bu hediyeliklerimizin içerisindeki çubuklar bambu çubuklardır. Süslemelerini biz konseptimize uygun olarak çiçekli ve fiyonklu yaptık, renklerini de yine konseptimize uygun belirledik. Önündeki pileksiye konuklara hatırası kalması için butiğimizin ismini yazdırdık. Tabii ki tüm süslemeler isteğe ve konsepte göre yapılabilir. Pileksi kısmına istenilen isim ve tarih yazılabilir. Özel günlerinizde baby shower, hastane odası ve açılışlarda gelen misafirlere hediye etmek açısından farklı bir fikir olduğunu düşünüyorum bambu çubuklu hediyelik oda kokularının. Umarım sizler de beğenir ve uygularsınız :)

Bir Cevap Yazın

oykulutasarimlar

♥Her Tasarımın Bir Öykü’sü Olmalı♥
Anneler ve Yavruları İçin Kişiye Özel Tasarımlar yapan bir Anne bir Öğretmen ve bir Tasarımcı. Hobisini iş edinmiş şanslı bir Kişi. Anne-Kız & Anne-Oğul Tasarım Kıyafetler, Bebekler için Tasarım Kıyafetler, Hastane Çıkışları, Lohusa Setleri, Anne Kız Tasarım Elbiseler, Saç Aksesuarları, Konsept Süslemeler, Mevlüt Setleri, Organizasyon Süslemeleri gibi aklınıza gelebilecek tüm özel günleriniz için Kişiye Özel ürünler hazırlamaktayız.

Ürünlerimizin Güncel Takibini Yapabilmeniz İçin Sayfa Adreslerimiz

www.oykulutasarimlar.com
www.instagram.com/oykulutasarimlar
www.facebook.com/oykulutasarimlar