Bardak Altlığı

-

Yin-Yang sembolünden bardak altlığı yaptım. “Siyah beyaz olsa belki gerçeğine daha yakın olacaktı fakat temizlik bezlerinde bu renkler vardı:))) Üstelik , pembe ve mavi de bana göre zıt renkler olduğundan Yin- Yang kavramına pek de ters düşmüyor.

15 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Canım benim yaaa, bence yin-yang dertlenir niye ben bu renkleri düşünemedim diye seninkini görünce ne de olsa ikiside mutluluk veren renkler :))) Yaşasın temizlik bezleri:))Bu arada dikkatimi çekti ne zamandır,ne güzel renkleri var sizin bezlerin ben buralarda cart pembe cart mavi ve cart sarı buluyorum belki de yeni cıktı bu renkler… Biraz daha temizlik bezlerini keçe yerine kullanırsak üreticilerde bizleri düşünüp her rengini yapacaklar….

  2. minnosum

    çok tatlı olmuş.ben de fiammaya katılıyorum.bezlerin rengi çok güzel. hiç böyle mavi görmedim.ne marka ki bu bezler? bir de bayağıdır yokmuydun fiamma bana mı öyle geldi?

  3. bizimgibiler

    Arkadaşlar hepinize tek tek teşekkür ediyorum, beğenmeniz beni çok mutlu ediyor.

    bence yin-yang dertlenir niye ben bu renkleri düşünemedim diye seninkini görünce ne de olsa ikiside mutluluk veren renkler :)))

    Fiamma sen çok yaşa emi, çok güldüm:)))

    ne marka ki bu bezler?

    Valla bilmiyorum markasını, atmışım poşetini. Fakat bilinen markalardan değil. Birmilyoncudan almıştım.

  4. fiamma1

    Sevgili minnosum, ellerin derdindeydim.. malum bizim etkinlik tam hız devam ediyor, 6 mayısta yayındayız:)) bir de bu donem özel işlerimde yogunluk nedeniyle resim cekemediğimden yazı gönderemiyordum…Ben resim çekmeye çok üşeniyorum yaaa, bir de kotu cıkınca moralim bozuluyor hepten ama yine de paylaşmak güzel diye düşünerek kendimi daha iyi resim çekmeye zorluyorum:) Cok üstüste geldi bu defakiler elime makinayı alınca:)

  5. fiamma1

    Sevgili Bizimgibiler, ben de bir göz gezdireyim birmilyonculara, hiç bakmamıştım temizlik bölümlerine, olmazsa yazarız üreticilere renk isteriz diye:))

  6. minnosum

    fiamma etkinliği merakla bekliyorum.eminim çok güzel işler çıktı.resim konusunda herkes aynı dertten muzdarip galiba.çekiyorum beğenmiyorum ben de

Bir Cevap Yazın

Artık keçelerden bardak altlığı yapımı

| | 3 Yorum

Eski çalışmalardan kalan parça keçelerle yaptığım bardak altlığı. Yapım aşamaları ise şöyle; öncelikle aynı boya sahip şeritler kesiyoruz. İstediğimiz gibi 3 rengi üst üste koyuyoruz. Daha sonra bunu yuvarlıyoruz. Oluşturduğumuz...