Bardak altlıklarım ve kupamı giydirdim :)

-

Sık iğne ördüm bardak altlıklarımı ve eski CD lerden ayrıca bardak altlığı yaptım. Harita ile kapladım, arasına yuvarlak mukavva kestim. Ayrıca kupamada haroşadan giysi ördüm :) ( adı ne bilmiyorum )…..

16 yorum gelmiş

  1. hepside güzel olmuş.haritalara takıntım var.görünce bakmadan duramam.çayı kahveyi unuturum ben olsam:)fincanın giysisinin rengide çok hoş yani.

  2. ay benimde haritalarla sorunum var :D coğrafyam kötüdür hangi ülke ne tarafta karıştırırım hep en iyi böyle bardak altlıkları yapıp göre göre öğreneyim:)))) eline sağlık aslım hepsi güzel olmuş

  3. aslım yine ne şirin şeyler yapmışsın, eline sağlık :) ben de fincanıma kılıf örmek istiyorum ne zamandır, yarın alıyorum elime şişleri :))

  4. sık iğneden bardak altlıkların çok güzel olmuş, ne kadar düzgün örmüşsün, bardak giysin çok şirin, haroşo modeli yakışmış.Harita kaplı cd’lere bayıldım, izninle kopya çekebilir miyim?

  5. dolunayım, favorim, pinkim çok tskler, harita olayına girmicem benim yön duygum yoktur:)) pinkim yap tabi çok şeker oluyorlar:)

  6. eser, alonem tskler:) noblessem çok mutlu oldum begenmene, ayrıca yaparsan çok sevinirim bende burda görmüştüm. Felix begenmenize sevindim:) örgüde degilde sanırım tığ işinde daha iyiyim ben:) tskler

  7. mavim tskler, makinem uçtuğu için başkasının makinesiyle çekmek durumunda kaldım bunlar birikmişti zaten:)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Baykuş bardak altlığı yapımı

| | 0 Yorum

Bu güzel baykuşu çok severek hazırladım. Yapımına başlarken keçemize baykuşun taslağını çizip kesiyoruz. Sonra kanatların altındaki kısmı çıkarmak için çizip kesiyoruz. Baykuşun gözlerinin hizasına tüy kesiği ekleyelim. Şekildeki gibi çizip...