Bebek salopeti nasıl örülür?

-

Bebek salopeti nasıl örülür? Örgü bebek kostümleri fotoğraf çekimlerinin vazgeçilmezleri arasında. Sizinle ikiz bebekler için yaptığım örgü salopetleri paylaşacagım.

Kilodunu 85 zincir çekerek başlıyorum. Sonrasında toplam 80 trapzan olacak. 3 sıra bu sekilde öruyorum. Daha sonra yanlarda 15’er trabzan eksiltip 3 sıra ördükden sonra her sırada başlarda 1’er trabzan eksilterek toplamda 25 trabzan olana kadar örüyorum. 25 tranzan olunca bu şekilde 7 sıra örüp sonrasında başlarda 1’er defa olmak koşulu ile 3 kez her iki baştan arttırıyorum. Kıvırıp ortaladığımda bitiriyorum.

Şapkası icin de 10 sık iğne ile başlayıp bir üst sırada 2’şer batarak arttırıyorum. Bir sonraki sırada 1 çift 1 tek, daha sonra 1 çift 2 tek, sonra 1 çift 3 tek olrak 11 cm olana kadar arttırıyorum. Bu ölçü 0-3 ay için.
11 cm’den sonra arttırmadan düz trabzan örgüme devam ediyorum. Bitiminde şapkayı ortalayıp kulak hizasından ilmek çıkartırıp sık igne olarak kasket bölümünü örüyorum. Askılar ve papyon da düz tranzan olarak örülüyor. İnceliği kalınlığı sizin tercihinize kalmış. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Şimiden kolay gelsin.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
kym

Bu işe hobi olarak başlamıştım.Aylar hanımın yaptığı ürünleri eksiksiz takip ediyorum ve yaptığı işlere hayranım. bana bu yolda bi nevi ışık oldu.kendisine sonsuz kere teşekkür ederim. Yaptığım her ürünü severek üretiyorum.Ve onlardan ayrılmak çok zor geliyor.Ama insanların en özel ve mutlu anlarına dokunabilmemin mutluluğu ise beni daha başarılı olamak için güçlendiriyor. :)