72 yorum gelmiş

  1. gonuldenele

    neduk diyor ki;Arkadaşlar bu babetlerle fıstık yeşilini sevdirdiler bize.

    ya evet hepimiz yeşilleri sıraladık miragexin ardından dimi..bu arada elinize sağlık.

  2. bahar yorgun

    yeni tasarımlarda sınır olmuyor tabi bu kadar marifetli insan bir araya gelince. bende hala örme çalışmalarımı sürdürmekteyim. bitince yayınlayacağım inşallah. sizinde ellerinize sağlık harika olmuş

  3. selmatozan

    modeli miragex’ten esinlenerek yaptım zaten, gerçi esinlenme değil sadece taban kısmı farklı o yüzden bu babetleri miragex’e ithaf ediyorum. Birçok kişiye bu konuda ön ayak olduğu için model olduğu için. teşekkürler miragex ve yorum yazan bütün arkadaşlarım.

  4. kondor

    EEE deriye şişleri nasıl soktun ama yapıştırmada olabilir. Ya da zımba kullandın. ne bileyim işte soruyormuyum anlatıyormuyum onu bile bilemedim.

  5. selmatozan

    soruyorsun:))deriyi taban şeklinde kestikten sonra dikiş makinasının en seyrek ayarında yaklaşık 3-4 mm. içeriden tabanın etrafını diktim (ilk denememde bunu elde yaptım parmağım delindi.)üst kısmı da ördükten sonra ilmekleri tabandaki dikişlere elimde tutturdum. hepsi bu kadar..

  6. miragex

    teşekkür ederim selmacığım,onurlandırdın beni…kırmızı örüyorum şimdi ben gönderirim bitince.

  7. saatoniki

    kayma olayı önemli, hatta çok önemli. özellikle laminant parkede kayıp kafayı gözüü yarmak işten değil. fazla ayrıntıya girmeden veri nays olmuş diyeyim.

  8. selmatozan

    saat oniki kayma problemini çözmek için el örgüsü çorap ve patiklerin tabanına küçük benekler halinde birkaç yere silikon damlatılıyormuş, o zaman kaymıyormuş, Öyle söylüyorlar ben denemedim..

  9. SEMYIL

    selmatozan ellerinize sağlık hakikaten çok güzel olmuş.birde sizin üstteki bant sabit mi? resimden öyle görüyorum.(ben de hala incelemedeyim. daha uygulama kısmına geçemedim de :)) )

  10. selmatozan

    teşekkür ederim semyıl. doğru sabit yaptım dikişte de örgüde de ilik açıp düğme dikmeyi sevmem o yüzden başka yöntem varsa onu uygularım burda olduğu gibi..

  11. embir

    çok güzel olmuş, altının deri olması hem patiğin hemde sizin (kayıp düşmemek anlamında) ömrünüzü uzatır diye düşünüyorum :))

  12. btita

    babetler çok şık da üzerindeki çiçekler biraz büyük değilmi ?? az daha küçük olsa daha şık olacak sanki?elinize sağlık

  13. nursudo

    maşallah ne diyeyim ki ayrıntılı foto ile yollarsan çok sevinicem valla bu alt taban deriyi alırken nası anlıcam patiğe uygun olduğunu peki

  14. selmatozan

    ben ayakkabıcılardaki artık derilerden kullanıyorum, hem böylece hesaplı da oluyor.. önemli olan dikiş makinasının deriyi dikebilmesi..

  15. selmatozan

    deri parçamızı ayağımızdan kalıp çıkararak kesip kenarlarından makinayla dikiş geçiyoruz.

    üst parçamızı da örüp hazırlıyoruz.

    deriyle örgü parçayı elimizde dikiyoruz.

    bitmiş hali.

    giyilmiş hali.

    umarım yapmak isteyenlere yardımı dokunur..

  16. nursudo

    sen süpersin ya bu kdr mı çabuk dönülür insanlara bravo sana valla süpersin …….:):):):):):):):):)hakkını helal et

  17. selmatozan

    ne demek helal olsun. epeydir parçalar ayrı ayrı bekliyordu birleştirmeye elim varmıyordu (bakınız: üşengeçlik) vesile oldun:)) yardımcı olabildiysem ne mutlu..

  18. selmatozan

    ipi alırken üstünde etiketi yoktu maalesef, hani serisi kalmayan şeyleri sepete atarlar ya onlardan, o yüzden markasını söyleyemiyorum, hafif parlak tüysüz bir yün, şiş de 3 numara..

  19. sevi59

    çok güzel olmuş elinize sağlık iyi günlerde kullannın çok şık durmuş ayağınızda yapım aşamalarınıda göstermiş olmanız çok iyi kaydettim zaten yapmak için ne zaman yaparım orası meçhullll…

  20. selmatozan

    katılıyorum size, hele de mağazalarda çok basit şeylerin bir dolu paraya satıldığını görünce elişi yaptığıma seviniyorum..

  21. sevi59

    yapınca gösteririm tabii ))) dediğim gibi zaman veremiyorum))) birde yaptığım elişlerini yüklemede sorun yaşıyorum nedense bazılarını yüklüyor bazılarınıda yüklemiyor anlamadım gitti…

  22. saatoniki

    evet resim boyutu büyük olabilir veya uzantısı .jpeg değildir. selma hanıma ayrıntılı anlatımından ve tatlı dilinden ve kalender yüreğinden dolayı teşekkür ederim..izahat gerçekten sade ve açıklayıcı olmuş. mersi, şükran, danke :)

  23. baharrrrr

    ayyy canım benim ellerine sağlık teşekkürler şimdiden inan çok sevindim :) seninkileride arkadaşa verdim sabah kargoya verecekti bakalım vermiştir heralde en kısa sürede eline ulaşır inşallah :))

Bir Cevap Yazın

Eski kottan terlik yapımı

| | 3 Yorum

Yapay deri tozluk yapımı

| | 2 Yorum