Biten Kremlerinizin Kutularını Atmayın:)))

-

Eskiden olsa biten, eskiyen her ne olursa çöpü boylardı:))) Artık atmadan önce bir kez daha düşünür oldum. Krem kutusunu da atmaya kıyamadım ve ona düğmelerimi emanet ettim:)))Tığla ördüm. Şayet beğenir ve benzer bir çalışma yapmak isterseniz 30 dakika kadar bir sürede bitiyor, haberiniz olsun:)

22 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Çok güzel olmuş ellerine sağlık iyi günlerde kullan, ben bir de yazdıklarına güldüm:)) ne zamandır bu moddasın bilmiyorum ama o atamama hallerinin sonu çöp ev olacağız ki hepimizde fazlasıyla var:))

  2. okuyan

    teşekkürlerr:)bu siteyi keşfettiğimden beri böyleyim valla:))) çevremdeki herkes de öğrendi mutlaka bana bir şeyler biriktiriyorlar:))) eşimde evde öyle fazlalıkları sevmez, bu durum hiç hoşuna gitmiyor:))))

  3. okuyan

    :)))) saat geç oldu benim de başım ağrımaya başladı ekrana bakmaktan:))ören bayan okuyan’dan sevgilerr:)))

  4. okuyan

  5. okuyan

    BynFavori42 canım sen Konya’da mısın? benim amcamlar uzuuun yıllardır Konya’da yaşıyorlar… bende az gelmedim hani:) Mevlana şehri… şanslısın…engel değil mesafeler paket yollamaya:)))) devir değişti, postası vaaar, kargosu vaaarr:))))

Bir Cevap Yazın

Tığ ile cupcake motifi nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Tığ işi kiraz yapımı

| | 0 Yorum

Örgü baykuşku uyku bandı yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi kitap ayracı – Popcorn tekniği

| | 6 Yorum

İpten dekoratif top yapımı

| | 4 Yorum