6 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    enfes şarkı ismi olur bu başlıktan. hele ayrıntıyı görsek eserde, ben bile söylerim o şarkıyı gibime geliyor..

  2. esinsice

    folyolu süslemeler benimde ilgi alanımda çok güzel bir çalışma olmuş banada fikir vermiş oldu.emeğine eline sağlık

  3. haydimutfaga

    teşekkürler, sağolun arkadaşlar.ebruzen, yapım aşamasını hatırladığım kadarıyla anlatmaya çalışayım:0,8mm kalınlığında folyodan desene göre bir parça kesilir.Folyon cetvel ile önden ve arkadan düzeltilir.Desen selobant ile folyonun üzerine bantlanarak sabitlenir.7H kalemi ile desen tüm hatları folyo üzerine fazla bastırmadan çizilir.Folyonun deseni çizmiş olduğumuz yüzüne aynı kalem ile dövme [noktalama] ya da farklı zemin işlemleri yapılır.Folyonun arkasından desenin kabartılması gereken tüm yerleri modele uygun olarak ( 4b- 5b kalemle)kabartılır.sonra alçı ve tutkal karıştırılır, krema kıvamına getirilir.Kıvamının çok sert ya da çok akıcı olmamalıdır.Bitmiş olan folyonun arkasına ince bir tabaka tutkal fırça ile sürülür.Kuruması için bekletilir.Alçımız folyonun arka yüzeyine doldurulur.Bıçak ya da cetvel yardımı ile fazla olan alçı sıyrılarak alınır.Önemli olan kabartılmış olan desenlerin doldurulmasıdır.İşlem tamamlanınca üzerine gazete kağıdı kapatılır.Düz bir yüzeyde kuruması için bekletilir.

Bir Cevap Yazın

Ahşap üzerine dekoratif yakma resim

| | 1 Yorum

Ahşaptan minyatür motor yapımı

| | 0 Yorum

Ağaç dalından çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap boyama minyatür evler

| | 5 Yorum

Ahşap minyatür işlerim

| | 0 Yorum

Ahşap yakma pano nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Ahşap maket gemi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Kıl testere oymalı raf

| | 4 Yorum

Ahşap soyağacı

| | 0 Yorum