21 yorum gelmiş

  1. Ben yaptım oldu Farfinciğim…Pasajda bir kumaş beğendim ama satılmış:( ben de çıktısını alıp alet kutumu kapladım, yanlız kağıdın çıktısını aldıktan sonra arka yüzünü biraz kağıt zımpara ile zımparalayıp incelttim.Daha kutu yarım bitince yayına gönderirim…

  2. dekupaj kağıtları hobi dükkanlarında satılıyor yüzlerce farklı ve güzel şeyi bulmak mümkün, dekupajda printer çıktısı kullanılmıyor mutlaka fotokopi kağıdı olması gerekiyor.yukardaki resimler çok değişik beğendim teşekkürler farfin

  3. :) dekupaj işine girmeyi planlıyorum akrilik boya, fırça, peçete, peçete tutkalı ve vernik dışında bişeye ihtiyacım var mı?

  4. Sevgili güneşedoğrucuğum ben bilgisayardan çıktı alarak yaptım bunun inceliği nedir neden illa fotokopi renkler dağılır diye mi?Az biraz yol göstersen de yanlıştan dönsem:)

  5. ders aldığım öğretmenimiz dekupajda fotokopi kağıdının kullanılması gerektiğini söyledi diğer kağıtta sorunlar yaşanabiliyorumuş seninde bahsettiğin gibi …:)

  6. Biz bilgisayarda da fotokopi kağıdı kullanıyoruz zaten bu yüzden de kafam karıştı ya bilgisayarınki lazer baskı fotokopininkini bilmiyorum açıkcası çok zorlarsan ikisi de dağılma yapıyor eğer kratuş kullanılırsa ki belki onda bir problem yaşanıyordur ne dersin?

  7. gunesedogru diyor ki;mutlaka kursa gitmelisin favoricim

    güneşim kurs işi namümkün o nedenle sizlerden öğrenmek istiyorum bi öğrenci olarak sende el at şu garibe:)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin