Cuma, Aralık 2, 2016
Bu terlik ne ile yapılmış? Bilin bakalım:)

19 YORUMLAR

  1. içimden yükselen argo sesi bastırdım buraya yazarsam ayıp olur diye…ama sizin ne diyeceğinizi de merakla bekliyorum

  2. Çakırcım her evde bulunmaya bilir :)) Nalan ablacım eskiden bana yayınladığım bazı yazılar için neler diyorlardı şimdi bakıyorumda pedler, tamponlar havada uçuşuyor :)) Bu arada ben fikri beğendim.

  3. Ya aslında ben ayıp olur mu acaba diye düşündüm ama baktım sütyenden çanta,organik çamaşır falan görünce cesaret aldım açıkçası:) Ayıp olduysa kusuruma bakmayın ben sadece komik bir fikir diye paylaşmak istemiştim

  4. her niyeyse ilk başta cocuk bezi gibi göründü gözüme .alışageldiğimiz petek dokuya sahip olmamasından dolayı sanırım ped diyemedim :D

  5. chakir diyor ki;:D Bunu maliyeti düşürmek için ucuzundan yapmişlar:)

    eveeet:)))gerçi ben epeydir onlara darıldım,eve sokmuyorumchakir cim elek yazımdaki yorumunu yanıtladım canım

  6. bi benim yazdığım yorumlar yayınlanmıyor bu yazıda iyimi çok açık argo kelimelerde etmemiştim ama neysssee susayım ben en iisi:SSS

  7. Ne münasebet ne demek istersen söyleyebilirsin. Bunu ben yapmadım birisi yapmış internette yayınlanıyor. alıp buraya koyunca ayıp mı oluyor anlamadım? Ayıp olsaydı yayınlamazlardı herhalde bilmiyorum yeniyim ama…

  8. chakir tabiki sen yapmamışsın ayıp olan bişiyde yok zaten :)))sonuçta buraya yaptığımız marifetleri ve nette buldğumuz paylaşmak istediğimiz marifetleri yayınlıyoruz ayıp olsa idi yetkililer zaten yayınlamazdı :)))bende yanlış anlaşılmak istemem geçenlerde daha olmuştu yazdığım yorumlar kalkdırılmıltı da ben kendi kendime söyledim acep ben mi ayıp yazıyorum diye :)))))

  9. olayı ben başlattım galiba,sadece yapmayı akledene yok daha neler anlamında oha diyecektim ,yani o da laf olsun diye.yoksa saçma malzemelerden akla ziytan şeyler üretmeya bayılan biri olarak buna şaşırmamam gerekirdi.3 te yatıp güneş tepede kalkılınca ayılmadan yorum yazmamak lazım.hepinizi öpüyorum.

  10. ay,ben bunu kaçırmışım yeni gördüm,çok hoş olmuş doğrusu,beni güldüren bir model oldu ,deodorantlı p.de yapılır bu hem hijyenik olur hem de güzel kokulu :))

  11. Hafif takilinca pilli sitelerini söyle bir dolasayim dedim. Dedim demesine ama galiba yanlis yerlere (mi) geldim. Hic erkek yazar yok mu aranizda hamfediler:))) Yoksa ilk erkek olarak ben mi arsizlik ettim. Ha, terlikler harika cok begendim:)

  12. xNicox

    Hic erkek yazar yok mu aranizda hamfediler:)))

    bunu ben de hep merak etmişimdir de sormayı akledememiştim.hoş geldiniz,kitabınız hayırlı olsun.