buat kapağından tablocuk

-

bu da ne ki diyeceksiniz biliyorum.hani her evde olurya,duvarlarda elektrik kablolarını gizlemek için buat kapağı.işte ben de o buat kapağını böyle boyadım.guaj boyayla.çok şirin oldu. sanki küçük yuvarlak bir tablo gibi duruyor.sizce de hoş olmamış mı?

17 yorum gelmiş

  1. banuca

    İşte hobi çılgınlığına bir örnek daha, gözü etrafta, ona ne ekleyebilirim, bunu ne yapabilirim örneği, buat kapağına gözü takılmış, almış boyamış, çok ta iyi etmiş, çok ta güzel resimlemiş, ellerine ve de fikrine sağlık…

  2. SEMYIL

    Hay aklınla bin yaşa… ne güzel olmuş. ben de başlığa bakıpbir anlam çıkaramamıştım. (neden derseniz bendeniz cahile,”buat” ın anlamını bilmediğimden) :(

  3. nrhnmrl

    evimde 3-4 tane bulunan bu kapakların adını sayenizde daha yeni duydum ve öğrendim bendeki buatlar kare şeklinde güzel olmuş ellerinize sağlık ayrıca bilgi içinde teşekkür ederim.Öğrenmenin yaşı yoook 10marifet okulunda daha çok şeyler öğreneceğiz.

  4. yeniyol

    yorumlarınız için teşekkür ederim. beğendiğinize sevindim.babam elektrikçiydi de oyüzden bu tip şeylerin adını sanını ne işe yaradığını çocukluğumda öğrendim.gözüme batar dururdu o kapaklar.ben de boyadım gitti işte.isteyene zevkle yaparım.ciddi diyorum.özelden kargo için adres yollayın,boyanmış kapaklar benden.kargo sizden haaa karışmam :))

  5. sesiber

    ben de buatın ne olduğunu yeni öğrendim, teşekkürler bu kültür hizmeti için. boyamaya üşenen dekopaj da yapabilir.

  6. belgin41

    Yeni bir bakış acısı getirdiniz teşekkürler. Harika olmuş fikrinize ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın…

  7. sybella

    Çok güzel düşünülmüş bir çalışma, ellerine sağlık. Ben de evdeki kapakları, sesiber in dediği gibi dekupaj yapmayı düşünüyorum. Bana iyi fikir verdiniz arkadaşlar, saolun…

  8. adadenizi

    benim de takılır gözüme badana yaparken bir boyarım başka seferinde sıkılır (temizlemek de zor ya) yerilerini alırım. Ama bu hoş fikirmiş

Bir Cevap Yazın