Cumartesi, Aralık 10, 2016
bunlar da keçe

21 YORUMLAR

  1. Fiammam,bellindam,favorim,deryam ve de yeni tanışmış olduğumu sandığım candaahuzur da beğenmiş..Allahım çok mutluyum Ayhan Işık a koşan Hülya Koçyiğit gibi sekerek koşmak istiyorumçoook mes’udumDün gittiğim doktorun tavsiyesi ozon yağı dizlerime iyi geldi.o bakımdan yani:))

  2. Saf zeytinyağı içine ozon emdirilmiş bir masaj yağı.al sana linki yazayım da bak.Dr Ferudun Kunak’a gittim.Tedavime yardımcı olarak dizlerime sıcak jelle ısıtıp sürüyor ve egzersizlerimi yapıyorum.

  3. hayatım aslında eskiyim:) ama üyelik bilgilerimi pc çöpe gidince kaybettim ve tamamen unutunca yeniden üye oldum.Üreten insanları cok seviyorum :)Bu arada bende kaydettim gercekten cok güzelller. canta cok sık olur. Görmek için sabırsızlanıyorum.

  4. Aslımavim,Ferudun beye çok güvenirim.Ozon yağını da kullananlar memnun.Özellikleri okuduğumda semptomatik değil sorunu çözücü gibi düşündüm.Bakalım göreceğiz.Bu tip ağrılar(kireçlenme) dokunun kan dolaşımını hızlandırarak tedavi ediliyor deniyor.Annene geçmiş olsun dileklerimi selamlarımı ilet lütfen.

  5. candaahuzur,o zaman sana gene de hoşgeldin diyelim,bir daha kaybolma :))Bilgisayarın çökmesi kötü oluyor.Ama oluyor işte.Hayırlısı olsun .