21 yorum gelmiş

  1. nalana

    Fiammam,bellindam,favorim,deryam ve de yeni tanışmış olduğumu sandığım candaahuzur da beğenmiş..Allahım çok mutluyum Ayhan Işık a koşan Hülya Koçyiğit gibi sekerek koşmak istiyorumçoook mes’udumDün gittiğim doktorun tavsiyesi ozon yağı dizlerime iyi geldi.o bakımdan yani:))

  2. nalana

    Saf zeytinyağı içine ozon emdirilmiş bir masaj yağı.al sana linki yazayım da bak.Dr Ferudun Kunak’a gittim.Tedavime yardımcı olarak dizlerime sıcak jelle ısıtıp sürüyor ve egzersizlerimi yapıyorum.

  3. candaahuzur

    hayatım aslında eskiyim:) ama üyelik bilgilerimi pc çöpe gidince kaybettim ve tamamen unutunca yeniden üye oldum.Üreten insanları cok seviyorum :)Bu arada bende kaydettim gercekten cok güzelller. canta cok sık olur. Görmek için sabırsızlanıyorum.

  4. nalana

    Aslımavim,Ferudun beye çok güvenirim.Ozon yağını da kullananlar memnun.Özellikleri okuduğumda semptomatik değil sorunu çözücü gibi düşündüm.Bakalım göreceğiz.Bu tip ağrılar(kireçlenme) dokunun kan dolaşımını hızlandırarak tedavi ediliyor deniyor.Annene geçmiş olsun dileklerimi selamlarımı ilet lütfen.

  5. nalana

    candaahuzur,o zaman sana gene de hoşgeldin diyelim,bir daha kaybolma :))Bilgisayarın çökmesi kötü oluyor.Ama oluyor işte.Hayırlısı olsun .

Bir Cevap Yazın

Keçe arabada bebek var yazısı

| | 0 Yorum

Bahar kelebekleri – keçe yaka iğnesi

| | 1 Yorum

Keçeden araba dikiz aynası süsleri

| | 0 Yorum

El yapımı keçe aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden Monster High temalı aksesuarlar

| | 0 Yorum

Keçeden kalp sevgi buketi

| | 0 Yorum

Keçeden yıldız araba süsleri

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden süslü lavanta keseleri

| | 0 Yorum