Çarpı işi ile kavanoz yenileme

-

çarpı işi ile kavanoz süsleme çalışması
Kapakları gözünüze batan, canınızın kullanmayı istemediği kavanozlarınızı, minik bir çarpı işi ile yenileyebilirsiniz… Unutmayın, küçük detaylar küçük mutluluklar yaratır. Yapımı basit ve işlevsel bir şey yapın. Bir parça etamin kumaşı, bir iki renk ip, küçük bir makas ve hayal gücünüzü alın önünüze… Başlayın çarpılamaya… Küçük çarpıların büyüyüp güzel bir şey olmasını seyredin… Kimse için değil, kendiniz için bir şeyler yapın… Çarpı işi ile kavanoz yenileme fikrini görmüş olduğunuz şekilde hayata geçirdim. İçine hem düğme ve çengelli iğne gibi yardımcı malzemeler koyarak onları saklayabileceğiniz, kapak kısmını ise iğnelik olarak kullanabileceğiniz bir çalışma oldu.

İnternette bulduğum bu çarpı işi desenini çok beğenmiştim zaten, çarpıları sayarak kapak ölçüsüne göre ayarlamak gerekiyor. Sonra tepe kısmının kapağa tam oturduğunu görünce, kenarlar için de etamin kumaş kestim, üzerine kanaviçe işledim ve tepe kısım ile kenarları dikerek birleştirdim. Teknik olarak işlemler bu kadar. Sonuç ise harika. Aynı zamanda evdeki boş kavanozları da değerlendirmenize olanak sağlayan bir çalışma olduğu için insan kendini çok da iyi hissediyor.

Bir Cevap Yazın

Kış hanım kavanozu – cam boyama

| | 0 Yorum

Kumaş etiket ile kavanoz süsleme

| | 3 Yorum