Çekmeceli mücevher kutusu

-

ahsap-oyma-el-yapimi-taki-kutusu-
Yeni tasarımımla tekrar karşınızdayım. Gürgen ağacı ile yaptığım bu takı kutusu 1 haftalık uğraşım sonucu bu son halini aldı. Takıların ve mücevherlerin rahatlıkla muhafaza edilebileceği bir dolap. Ayrıca şık görüntüsü sayesinde süs eşyası olarak da kullanılabilir. Tamamen tek parça ya da birleştirilerek tek parça haline getirilmiş gürgen ahşabı kendi içerisinden çıkan parçaların çekmece olarak içerisine yerleştirilmesi ile bu ürün ortaya çıkmıştır. İlerleyen zamanlarda üzerinde çalışmalarımın devam ettiği yeni işlerimi de ekleyeceğim. Umarım beğenirsiniz…

ahsap-oyma-el-yapimi-taki-kutusu-1

ahsap-oyma-el-yapimi-taki-kutusu-2

ahsap-oyma-el-yapimi-taki-kutusu-5

ahsap-oyma-el-yapimi-taki-kutusu-6

ahsap-oyma-el-yapimi-taki-kutusu-7

ahsap-oyma-el-yapimi-taki-kutusu-8

ahsap-oyma-el-yapimi-taki-kutusu-99

ahsap-oyma-el-yapimi-taki-kutusu

18 yorum gelmiş

  1. ozgulluk

    birşey soracağım neden ham olarak satmıyorsunuz.Yani cilasız ve boyasız ahşap boyama yapanlar ( benim gibi) istediği renge boyayabilir.

  2. ayyuceuyanik

    Bloğunuzu ziyaret ettim. Çok hoş çalışmalarınız var. Ama sizi takip edebilmemiz için izleyici butonu eklememişsiniz. Bizimde bloğumuz var bekleriz :) Ve ayrıca izleyici butonu eklerseniz , çalışmalarınızı bloğumuzdan da takip edebiliriz.

  3. ahsapcenneti

    Sayın (gulsencetasarimlar) ürünlerimi beğendiğinize çok memnun oldum. bu ürünleri oyarak değil özel bir teknik ile keserek yapıyorum. yeni yaptığım 3 ürün daha var. 2 si tamamlandı resimlerini çekip en kısa zamanda yayınlıcam.

  4. aylar

    ben de bayıldım bu kutunuza her ne kadar ahşap ürünlerimi beyaza boyamayı sevsem de bence bu renk cok daha hoş durdu , tebrikler

  5. ahsapcenneti

    Sayın (aylar) buradaki mantık ağacın doğal rengini korumak ve desenlerini ortaya çıkarmak. hatta budakların koyu ve yaralı görüntüleri ahşabın doğallığını tam ortaya çıkarıyor.
    ayrıca sizin bloğunuzuda inceledim gerçekten yaptığınız iş profesyonelce olmuş tebrik ederim. çok beğendim.

    http://ahsapcenneti.blogspot.com.tr/

  6. ChocolateCupcakes

    Ben bu sitede yeniyim ve size bir şey sormak istiyorum. Siz
    ”bloğuma beklerim” yazıyorsunuz ve ”bloğum” yazısına tıkladığınızda bloğunuz açılıyor. Bunu nasıl yapıyorsunuz acaba ?

  7. ahsapcenneti

    Merhaba. kısaca anlatacak olursam bloğum yazısını mouse ile seçiyoruz (mavi olacak şekilde) ve yukarıdaki metin düzenleme araçlarında zincir resmi olan Link yükle/Düzenle ikonuna tıklıyoruz. açılan pencerede hangi web adresinin açılmasını istiyorsanız o adresin linkini yapıştırıyorsunuz. hepsi bu kadar. takıldığınız yer olursa sorabilirsiniz…..

Bir Cevap Yazın