Çiçekli Babet Patikler

-

Kış bitti ama ben babet patiklerimi fotoğraflayıp koymaya ancak fırsat buldum… Önce denemek için kahverengi ebruli bir ipten kendime ördüm (rengi çok hoşuma gitmese de) çok şirin oldular daha sora 4-5 çift daha ördüm hediye olarak :) Şimdi örmesenizde seneye kışa örmek için aklınızda bulunsun… Henüz elişlerimi koyabileceğim (takı haricinde) bir bloğum olmasa da made in merve© olarak karşınızdalar:))

bunu da anneme ördüm...
bunu da anneme ördüm…

18 yorum gelmiş

  1. selmatozan

    valla örgünün yazı kışı yok bence, ben her mevsim örüyorum kışa stok oluyor:) babetlerin çok tatlı olmuş ellerine sağlık güle güle kullan..

  2. jeliboncuk

    Tesekkür ederrim arkadaslar yorumlarnız ve beğenileriniz için…Selma ablacım doğru söylüyorsun aslında yapmak lazım boş kaldıkça stok olarak:)

  3. jeliboncuk

    onu ben yapmadım ama örneğim o :( netten bulmuş ablam bana gösterdi nerden bulduğunu bilsem link koyacaktım bulamadım diğerlerini ben yaptım ama :)bide arkadaslarıma da yaptıklarım var işte ama onların resmi yok en kısa zamandaaa resimlerini isteyeyim:)

  4. selmatozan

    öyle mi onun senin yaptıklarından ayrı olduğunu farketmemiştim, renginden dolayı hoşuma gitmişti:)10 marifetli olduktan sonra her yaptığımı resimlemeye çalışıyorum o anda lazım olmasa da yeri geliyor gerek oluyor, eğer fotoğraf yoksa hadi bul bulabilirsen:)

  5. jeliboncuk

    Bende rengini çok beğenmiştim düz pembeyle yaptım bitane onun kadar güzel olmadı:(bir de aynen katılıyorum :) bundan sonra her gördüğümün resmini çekeceğim zaten:)

Bir Cevap Yazın

Özel tasarım Converse

| | 0 Yorum

Ayakkabı yenileme DIY (kendin yap) fikirleri

| | 0 Yorum

Zincirlerle ayakkabı süsleme

| | 4 Yorum

Batman logosu ile ayakkabı süsleme

| | 0 Yorum

Süslü bebek ayakkabısı

| | 1 Yorum

Dantelle ayakkabı yenileme

| | 0 Yorum

Şerit zımbalarla bot yenileme

| | 0 Yorum

Ev ayakkabını kendin yap

| | 0 Yorum

Parlak taşlarla deniz ayakkabısı süsleme

| | 0 Yorum

Bebek ayakkabısı Converse süsleme

| | 0 Yorum

Çiçekler ve taşlarla terlik yenileme

| | 0 Yorum

Keçeden çiçekle terlik yenileme

| | 0 Yorum

İsme özel el boyaması bebek ayakkabıları

Kot kumaşla terlik yenileme

| | 2 Yorum

Oje ile ayakkabı boyama

| | 0 Yorum