Cumartesi, Aralık 10, 2016

Çiçekli Babet Patikler

18

Kış bitti ama ben babet patiklerimi fotoğraflayıp koymaya ancak fırsat buldum… Önce denemek için kahverengi ebruli bir ipten kendime ördüm (rengi çok hoşuma gitmese de) çok şirin oldular daha sora 4-5 çift daha ördüm hediye olarak :) Şimdi örmesenizde seneye kışa örmek için aklınızda bulunsun… Henüz elişlerimi koyabileceğim (takı haricinde) bir bloğum olmasa da made in merve© olarak karşınızdalar:))

telefonla ve gecenin bir vakti çektiğim için resim biraz kötü olmuş kusura bakmayın...
telefonla ve gecenin bir vakti çektiğim için resim biraz kötü olmuş kusura bakmayın…
bunu da anneme ördüm...
bunu da anneme ördüm…

18 YORUMLAR

  1. valla örgünün yazı kışı yok bence, ben her mevsim örüyorum kışa stok oluyor:) babetlerin çok tatlı olmuş ellerine sağlık güle güle kullan..

  2. Tesekkür ederrim arkadaslar yorumlarnız ve beğenileriniz için…Selma ablacım doğru söylüyorsun aslında yapmak lazım boş kaldıkça stok olarak:)

  3. onu ben yapmadım ama örneğim o :( netten bulmuş ablam bana gösterdi nerden bulduğunu bilsem link koyacaktım bulamadım diğerlerini ben yaptım ama :)bide arkadaslarıma da yaptıklarım var işte ama onların resmi yok en kısa zamandaaa resimlerini isteyeyim:)

  4. öyle mi onun senin yaptıklarından ayrı olduğunu farketmemiştim, renginden dolayı hoşuma gitmişti:)10 marifetli olduktan sonra her yaptığımı resimlemeye çalışıyorum o anda lazım olmasa da yeri geliyor gerek oluyor, eğer fotoğraf yoksa hadi bul bulabilirsen:)

  5. Bende rengini çok beğenmiştim düz pembeyle yaptım bitane onun kadar güzel olmadı:(bir de aynen katılıyorum :) bundan sonra her gördüğümün resmini çekeceğim zaten:)