Çiçekli terlik ve taç – lohusa takımı

-

Çiçekli terlik ve taş lohusa takımının kullanım yelpazesi oldukça geniş. Taze annelerimiz hastane odasında ve 40 mevlüdünde kullanmak üzere lohusa takı olarak kullanabildikleri gibi, gelin adaylarımız çeyizlerine koymak üzere de tercih ediyorlar.
Yeni doğum yapmış annelere götürülebilecek son derece kullanışlı bir hediye olduğunu da unutmayın bu takımın. Anne bebek aksesuarları ile takım genişletilebilir de.
Çeşitli süslemeler ile hazırladığımız terlik ve taç takımımız oldukça yoğun bir şekilde ilgi görmeye devam ediyor.

Yapım aşaması oldukça zaman alan bu modelimiz kullandığımız hacimli çiçekler ile gösterişli bir hal aldı. Boş olarak temin ettiğimiz terliklerin tabanlarını inciler ile süsledik. Büzgülü olarak diktiğimiz dantellerimizin üzerine önceden kesip hazırladığımız çiçeklerimizi monte ettik. 3 adet hazırladığımız süslemelerin ikisini terliklere, birini de inci taçımızın üzerine monte ettik.
Böylece kullanacak olan anne ya da gelin adayı için gösterişli bir takım ortaya çıkmış oldu. Bu takım lohusa seti olarak kullanılacaksa çiçeklerin renginden ötürü daha ziyade kız bebek annelerinin tercih ettiği bir set oluyor. Erkek bebek anne adayları için mavi ya da mint gibi renkler tercih ediliyor daha ziyade.
Aslında otellerde verilen terlikleri bile süsleyerek kendinize benzer modeller hazırlayabilirsiniz. Bu yumuşacık terlikleri giymek çok rahat oluyor. Zevkinize göre minik süslemelerle hazırlayacağınız terlikleri gündelik olarak dahi kullanabilirsiniz.

Herkese kolay gelsin.

Diğer çalışmalarımızı görmek ve bana ulaşmak için oykulutasarimlar adıyla sosyal medya hesaplarımızı takibe alabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

oykulutasarimlar

Süslü parmak arası terlik modelleri

| | 0 Yorum

Tül süslemeli parmak arası terlikler

| | 0 Yorum

Anne & bebek lohusa seti

| | 0 Yorum

Kırmızı beyaz çiçekli lohusa seti

| | 0 Yorum

Pembe fiyonklu lohusa takımı

| | 0 Yorum

Keçe lohusa tacı ve aile broşları

| | 1 Yorum

Anne bebek saç aksesuarları

| | 1 Yorum

Anne bebek taçları – pembe beyaz

| | 0 Yorum

Pembe saçlı kız lohusa seti

| | 0 Yorum

Çember lohusa taçları ve bebek bandı

| | 0 Yorum

Çiçekli anne kız taçları

| | 0 Yorum