17 yorum gelmiş

  1. ya uğu böceğine bayıldım. nasıl yapıldığı site de de anlatılmamış ama çok zor gibi görünmüyor. yapıcaam.

  2. komuşunun küçük kızını çağırıp sordum” Şunların tatlılığına bakarmısınız,küçük kızlar bayılacaktır bunlara” diyor farfin ablan, ne diyosun fikrini alayım dedim “bırak bu boş işleri teezeee” dedi :))))

  3. gunesedogru diyor ki;komuşunun küçük kızını çağırıp sordum” Şunların tatlılığına bakarmısınız,küçük kızlar bayılacaktır bunlara” diyor farfin ablan, ne diyosun fikrini alayım dedim “bırak bu boş işleri teezeee” dedi :))))

    küçük kızlar bayılacaktır dedim bende zaten,küçük istisna kızlar demedim güneşedoğru teezeee:)))

  4. alonenes diyor ki;:))nesim,alonesim umarım bu gülücük günaydın farfinim gülücüğüdür:)

    yok güneşedoğru ablamın yorumuna idi ama çok istiyorsan sana güzel bir günaydın diyebilirim:))))

  5. alonenes diyor ki;GÜNAYDIIIIIIIIIIIIN BİRİCİK FARFİNİM CANIM BİTANEM ŞEKERİM:)))

    hadi hadi yırttın bu cümleyle:)))

  6. farfin diyor ki;alonenes diyor ki;GÜNAYDIIIIIIIIIIIIN BİRİCİK FARFİNİM CANIM BİTANEM ŞEKERİM:)))hadi hadi yırttın bu cümleyle:)))

    kız naptında alonenesi bu kadar korkuttun:)))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Keçeden büzgülü kese yapımı

| | 0 Yorum

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum