Çok kolay kumaş bebek ayakkabısı yapımı

-

Pratik, yazlık,kışlık her nevi bebek patiği yapmak istermisiniz,pdf formatında tutorial indirebilirsiniz. İçinde kalıbı da verilmiş.Ayrıca burada aynı kalıptan yapabileceğiniz birsürü model var.

31 yorum gelmiş

  1. 1gece

    Patikler çok hoş gerçekten. Özellikle gözüme çarpan, yabancılarda çocuk aksesuarlarınn daha bir renkli olması. Bizde ise kızlara pembe erkeklere mavi gibi bir sınırlama var. Bu renklilik benim çok hoşuma gidiyor. Bu sitede de çocuklarının kıyafetlerini falan diken bir anne var, her şey çok renkli cıvıl cıvıl. Bizde çocuklarımızı renklerin dünyasında büyütelim.

  2. moonless

    Çok teşekkürler link için, ben de bebeğime bunları yapmak istiyorum, dikiş bilmiyorum, öğreten birileri yok, gidebileceğim haftasonu kursu yok,… ooof offf.. kendi başıma ne kadar uğraşırsam işte….hüzünlendim ben yine… :)

  3. nalana

    moonlesciğim,benim annem dikişten bıktığı için bize öğretmedi.ben de çok havai bir kızdım ,dönüp bakmazdım bile .sonra 29 yıl önce kızım doğduğunda dikiş dikesim geldi “Burda “alıp onun kalıpları ve açıklamalarıyla kızıma dikmeğe başladım.mesela bu aykinde 4-5 tane kullanabileceğin bebek modeli var.Burdayı al incele ben de sana msn den ,maille, telefonla nasıl dersen yardımcı olurum

  4. moonless

    ablacım nasıl ir insansın sen çok sağol…önümüzdeki hafta tatile çıkıyorum, sonraki hafta yavaştan başlayayım bakiim ne kadar olrsa artık..hem sonra kayınvalidem de gelip bir süre bende kalıcak..o da bana gösterir belki.. çok marifetlidir, ay bir umut ışığı mı doğdu bana ???!!! :o))

  5. nalana

    Haydi bakalım başla,niyet et gerisi gelir.

    moonless diyor ki;bi de küçük bir dikiş makinesi alayım diyorum, ne önerirsiniz??

    galiba miraycığımda vardı ,ona soralım tavsiye eder mi?ben kullanmadım,alacak olsam küçük makine yerine ikinci el tercih ederdim.ama bu benim fikrim tabi.san ırım embir de bu konuda birşeyler biliyordu.Huuu arkadaşlar ne dersiniz ?

  6. embir

    burada örgüeli yeni aldığı makineyi kullanmakta zorlanınca arkadaşlarımızın yardım ettiği yorumlar var. Belki dikiş kısmında sana yardımcı olur. Burada da dikiş makinası ile ilgili yazılmış yorumlar vardı. Meltem portatif dikiş makinesi istemişti. Ben Ankara’da gördüğüm makineden bahsedince onu almıştı. Miray’da dikiş makinası ile ilgili yaptığı araştırmaları paylaşmıştı. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

  7. moonless

    embir okudum hepsini sabah sabah hem de güldüm valla…o senin gördüğün makineyi ben İİstanbulda nerden bulurum acaba, belki internetten de satılıyordur.

  8. orgueli

    Sağol embir anılarım canlandı off ne çok uğraştım mak.kullanmak için neyse şimdi az çok bişeyler yapabiliyorum.Moonless ve diğer arkadaşlara tavsiyem her eve bi dikiş mak. lazım ben cesaret edip alamadım ya kullanamazsam diye ama keşke daha önce alsaymışım şimdi çok pişmanım dik.mak. yapılacak ufak tefekte olsa muhakak birşeyler çıkıyo… benim mak. bahsedeyim kumaş pek ayırt etmiyo kalın, ince penya dikiyoo o yüzden çok rahat kullanıyorum taksitlede olsa tavsiye edebilirim:)

  9. orgueli

    Ben dikiş mak. alana kadar hiç dikiş dikmemiştim o kadar vahimdim yani benim mak.bu sınger daha uygun bi şey istersen modeline göre değişiyo bi bakarsın canım.

  10. kondor

    moonless embirin link açtığı fraisenin makinasından tavsiye edemiyeceğim. Onların mantıkları amatör işide olsa bana pek işlevsel gelmiyo ama yinede kullanandan fikir almalı. Yer kaplamama mantığı ile evet çok güzel ama nalana ablanında dediği gibi 2. el birşey daha güzel. Bununda en güzel takibini dikiş makinası tamircilerinden yapabilirsin. Onlar satıyorlar . Yani bakın marifet ailesi bu benim bir taktiğimdir, almak istediğim bir şey konusunda fikrim darsa ben en çok onları tamir edenlere gidip sorarım. Onlar arızanın sık gelişine göre ve makina hakkındaki asıl bilgi sahipleridir bence. Ay çok mu konuştum bir de 1. el dikiş makinalarının çoğunda satışla beraber dikim için ücretsiz kurslar oluyor onuda duymuştum.

  11. moonless

    burada fiyet listesi de varmış, çok teşekkür ederim…şimdi eşime de söyledim, o da bakıyor.. çok basit bişey alayım diyodum şimdi bu modeli görünce ayartıldım yalnız…fiyat sıkalam ve kan basıncı yükseldi.. noldu bana … amanin!!

  12. orgueli

    Sonuçta bi kere alınıyo bende aman işimi görsün falan derken dikiş mak. aldım yine sende kendi bütçene göre bi düşün. Lachenn nin yaptıklarınıda çok severim bu da onun singeri istersen bi bak.

  13. moonless

    kondor çok haklısın tamircilere sormak iyi fikir , lakin dolaşmak lazım , aramak taramak lazım, ona da vakit yok..sizin gibi arkadaşlar sağolsun tavsiye veriyor da fikrim oluyor..Ben kargadan başka kuş, düğme dikmekten başka dikiş tanımam .. :)) Aynı senin eski halin gibi örgüeli..:)Ama azmetsem mi yoksa daha sakin sularda böyle efenim, dantelmiş, örgüymüş öyle takılsam bilemiyorum…Şeytan diyor kır zincirlerini…:)))

  14. embir

    Kır zincirini moonless, benim de makinam yoktu ama kullanmasını düz dikiş olayını yani biliyordum. Kayınvalidemin dikiş makinasını aldım geçen haftalarda süper oldu. Önce ip topladı dikmemekte ısrar etti ama eskiden kalma bilgim ile ve bir iğneyi kırma sonucunda heba ederek amacıma ulaştım. Çok keyif alacaksın, inanıyorum.

  15. moonless

    tamam canım çok sağol desteğin için, yalnız size yine bol bol danışıp başınızı ağrıtabilim, sonra siz amaaaan diyebilirsiniz, olmadı sen o makinayı ne yap et sat falan diyebilirsiniz… …vs vs..Çok teşekkürler, tatilimden sonra bakıcam.. Konuya eğilicem.

  16. sesiber

  17. Fraise[pilli_silinen_hesap]

    kondor diyor ki;moonless embirin link açtığı fraisenin makinasından tavsiye edemiyeceğim. Onların mantıkları amatör işide olsa bana pek işlevsel gelmiyo ama yinede kullanandan fikir almalı.

    Şahsen bende tavsiye edemiyorum gerçi orada da anlattığım gibi ben bilmiyorum dikiş dikmeyi ve bilmediğim için bana böyle kullanışsız gelmiş olabilir. Bi halt olmaz o minnacık şeyden:D

  18. nalana

    birşey olmuyor be sesiciğim,benim koca tam da o renklerden başka erkek rengi olmayan 950 doğumlu, üstüne üstlük 14yaşından 43 üne dek de hakilere mahkum olduama hayata oldukça renkli bakar.sizinkiler de çok çok mavi ve kırmızı giydirilmiş çocuklardır.ama tabi ozaman lar hayat doğal renklerdeydi,tv bile renksizdi,hatta ben çocukkene tv bilem yoktu.sabah saçmalarıma başladım ,eyvah gitti güzelim cumartesi.neyse bugüzel cumarteside embirle benden başka kimse yoktur buralarda

  19. yildiz32

    bende burdayımm :)ben bir türlü başarılı olamadım yazmak konusunda.ekliyorum söyleneni yapıyorum ama mail adresime farklı gerekçeler geliyor.neyse ben de dostluğunuzdan faydalanıyorum :D

  20. sesiber

Bir Cevap Yazın

Özel tasarım Converse

| | 0 Yorum

Ayakkabı yenileme DIY (kendin yap) fikirleri

| | 0 Yorum

Zincirlerle ayakkabı süsleme

| | 4 Yorum

Batman logosu ile ayakkabı süsleme

| | 0 Yorum

Süslü bebek ayakkabısı

| | 1 Yorum

Dantelle ayakkabı yenileme

| | 0 Yorum

Şerit zımbalarla bot yenileme

| | 0 Yorum

Ev ayakkabını kendin yap

| | 0 Yorum

Parlak taşlarla deniz ayakkabısı süsleme

| | 0 Yorum

Bebek ayakkabısı Converse süsleme

| | 0 Yorum

Çiçekler ve taşlarla terlik yenileme

| | 0 Yorum

Keçeden çiçekle terlik yenileme

| | 0 Yorum

İsme özel el boyaması bebek ayakkabıları

Kot kumaşla terlik yenileme

| | 2 Yorum

Oje ile ayakkabı boyama

| | 0 Yorum