Pazartesi, Aralık 5, 2016
çöp adam magnetler

62 YORUMLAR

  1. sergun çok tatlı olmuş bunlar yaaa…Ben de yapmak isterim ama blogunda “misafirliğe gittiğim yerlere yapıştıracağım” yazmışsın.Birgün bana gelirmisin???

  2. Serguncuğum ben bu çizimlerini çalmak istiyorum ama bloğunda verdiğin linki açamadım :( bir hata varsa düzeltebilir misin?Çok güzel olmuşlar, bayıldım.

  3. süper bunlar çok esprili, forex veya fotoblok malzemesinede olabilir. Bunların şablonları var mı ? Varsa gönderirseniz çok memnun kalacam.Aklıma başka bir fikirde geldi. tişortlara veya bez kumaş çantalara bile yapılabilir.

  4. teşekkür ederim öncelikle.bu figürler yastıkların üzerinde vardı hatırlarsınız, onlardan yararlanarak çizmiştim ben. bloğa da koymuştum ama bunun hakları ihlal olabileceğini düşününce, blogdan diğer bütün desenlerle birlikte bunları da kaldırdım.

  5. blogunda “misafirliğe gittiğim yerlere yapıştıracağım” yazmışsın.Birgün bana gelirmisin???

    gelirim tabi ne demek:))embir ve beyazkkelebek mail adresi bırakırsanız şablonları atabilirim

  6. Ayy ama gel de uygulama bu fikri kolaysa.. Yaptığınız her eşy o kadar güzel ki.. Herşeyi yapası geliyor insanı. :)) Bu fikri de uygulamak istiyorum, umarım çok fazla olmamışımdır. :))

  7. sergün sanada yuk oluyorum ama bende şablon rica edebilirmiyim.bu arada gonderdıgın sablonla saatımı yaptım nasıl gonderıldıgını çözebılırsem gonderıcem buraya hatta 2 tane sıpariş bile aldım ablam ve kuzenımden :D cok tesekkurler :D

  8. teşekkür ediyorum. biz de çok sevimli buluyoruz bunları, hatta favorimiz mıknatıslı olan :)karabidikim; torpilli.com’dan yazı yollamak için neler yapman gerektiğine dair bilgilere ulaşabilirsin

  9. harikalar çok şekerler süpersin serguncum ben de şablon istesem çok şey mi istemiş olurum acep mailim sende vardı sağol

  10. sergun, hepsi harika olmuş ellerine ve fikrine sağlık..ben seni yormadan şablonları ekranı büyüterek kopyaçektimmmmmm :))))) ( arada yaramazlık yapmak iyi oluyor) :))))

    ben kopya çekemedim malesef :(( zahmet olmazsa bende şablonlardan istiyorum.şimdiden tşkler.innovation78@hotmail.com

  12. serguuuuuuuuuuun:))kambersiz düğün olmaz demi…şaka şaka. ben bloğuna geldiğimde kopyalamıştım hepsini:))))elllerine sağlık…

  13. Canım bir şey itiraf ediyorum en az 7-8 arkadaşıma gösterdim bunları çok güzel olmuşlar diye sanırım o arada yorum yazmayı atlamışım :) çok güzelleri canım ellerine sağlık süper fikir :)

  14. Merhaba sevgili sergun !senin sayende çöp adamlara merak saldımm :)svlerdgn@gmail.combu mail adresinede gönderirsen çoooooooooooooooooook mutlu olacağım..sevgilerimlee…

  15. süper fikir bunlar ya banada o şablonlardan gönderirmisin acaba ne varsa hepsini gönderin lütfen bayıldım çünkü :)zeroks1@hotmail.com

  16. son şablon isteklerini yanıtlayamamışımdır muhtemelen ki bu başlığa bakmamıştım epeydir. :(gönderiyorum yakın zamanda