Dekoratif Tespihler

-

plastik veya cam rengarenk boncuklar ve metal kullanarak yaptığım tespihler.Sehpa veya masa üzerinde mobilyalara uygun renklerde dekoratif amaçlı kullanıyorum, şık duruyor.

41 yorum gelmiş

  1. Noblesse

    Akonicim beğenmene çok sevindim, haklısın, boncuklarda metallerde iyi kalitede.Babaannenin tespihini merak ettim şimdi.

  2. kriizantem

    Tespihin böyle süslüsünü hiç görmemiştim, çok hoş duruyor. Burası 10marifet , herşeyi görebiliriz dimi:) Ellerine sağlık noblesseciğim çok şıklar…

  3. aaleynaa

    ellerinize sağlıkbende dekorasyonda tespihi çok şık buluyorum. benim yapmak istediğim bir tespih var ama sanırım pinpon topu filan kullanırım yapmak için. çok iri bir tespih olsun istiyorum.bu tespihlerde çok güzel. zaten ben boncuk hastasıyım.ama ayran gönüllü olduğum için hiç birşeyi uzun vadede yapamıyorum.

  4. Noblesse

    Akonicim, tabii bu tespihlerin manevi değeri var, çok kıymetli olmalılar, benimkiler süs için…İncili kız, güzel sözlerin için çok teşekkürler.

  5. gonulerdas

    ellerinize sağlık,çok güzeller.Benimde annemden,babamdan ve eşimin dedesinden kalma tespihler var bu kadar şık olmasalarda manevi değerleri var onlarında.

  6. akoni

    sevgili noblesse, bazı objeleri değerli yapan tabiki anılardır..Anıları onları da her zaman daha çok görebileceğim yerlerdedir, asla sünem altı yapmam..

  7. dolunay82

    çok hoş olmuşlar ellerine sağlık.boncukları özel mi bunların.bir adı varmı yani? banada renkli camdan yapılmış kocaman tesbih şeklinde bir şey var.ama dediğim gibi kocaman.sadece şekil olarak tesbih.cam sanatı ile çok güzel işler yapılıyor.bende çok seviyorum.bir ara resmini çekeyim.ben yapmadım ama yapan sanatkarların marifeti ne de olsa:)

  8. Noblesse

    sevgili dolunay, takı malzemeleri satan yerlerden almıştım, özel bir adı yok, boncuğu da metalleri de kaliteli gerçekten, beğenmene sevindim.

Bir Cevap Yazın