Cuma, Aralık 2, 2016

12 YORUMLAR

  1. İpinden dolayı, ilk bakışta kurdela nakışı gibi gördüm. Bu da güzel ama diğerini daha çok beğendim. Ellerinize sağlık.

  2. teşekkür ederim arkadaşlar, bu evet ipinden dolayı öyle gözüküyor bir zamanlar fular örülürdü bu iple onla yapmıştım…

  3. sevgili sevi ,kapalı ayakkabılar ile çalıştığını görüyorum daha abiye hiç denedin mi,yani hangi tarz ayakkabıyı çalışmak dah kolay olur öneriyi o yönde istedimsevgi ile kal

  4. sevgili lavantin abiye denemedim hiç fakat oda çalışılabilir, yanlız abiyede parça parça örülüp yapıştırılır sanırım, valla benim için farketmez her ikiside kolay olur..

  5. sevgili merytolg senin isteğine gelince, tek parça şeklinde ördüm örgü ayakkabılarım adlı yazımda anlatmıştım nasıl yapıldığını ordan bakabilirsin anlamadığın yer olusa yine sor söyleyeyim..

  6. ben oraya bakmamıştım başlığını yanlış yazmayayım diye oraya bakayım dedim hala yapamadığını okudum,şimdi kağıdı ayakkabının üstüne koyup kalıbını çıkart, ondan sonra ayakkabının burun kısmından sivriliğine göre 3 yada 5 ilmek ile başla her ön taraftan artırarak üst ön kısmını yap,üst ön kısmına kadar ördükten sonra tam ortadan yine 3 yada 5 ilmek kes örgü iki şişte olmuş olacak daha sonra ortadan kesilen yerden her iki taraftanda her ön sırada 1’er ilmek kes daha sonra yan taraftaki ilmekleri arka topuk kısmına kadar ör bitir, bu tabii ayakkabının modelinede bağlı kimisinin önü (burun kısmı) uzun olur kimisi kısa olur onun için kalıb çıkartılırsa tam olur.