Pazar, Aralık 11, 2016
DIY: Vazolar ve Çiçekleri

DIY: Vazolar ve Çiçekleri

4

çiçek yapımı
Merhaba arkadaşlar. Kullanıp bittiğinde atmaya kıyamadığım cam şişelerim vardı ve ne yapacağımı bilemiyordum. Bir süre önce ne olacakları konusunda hüküm verildi ve onlar artık benim yaptığım çiçeklerin vazoları oldular :) Her yerde gördüğünüz grapon kağıtlarından buruşturularak yapılan o çiçekler artık benim evimde de mevcut, aman eksik kalmayayım değil mi :) Umarım beğenirsiniz baktıkça benim içim açılıyor çünkü :)

çiçek yapımı
Gerekli Malzemeler: renkli grapon kağıtları, makas, bant, çöp şiş, çiçek tomurcuğu.
İstediğiniz boyutta ve renkte grapon kağıtlarını kestikten sonra bir ucunu buruştura buruştura birleştiriyor ve dağılmaması için bantlıyoruz. Bantlamadan önce tomurcukları da çiçeklerin ortasına sıkıştırırsak daha kolay oalcaktır :) Sonra da çöp şişleri çiçeklerin altına saplıyoruz ve vazolarımızın içine koyuyoruz :) Alın size hiç bakım gerektirmeyen mevsime göre renklerini düzenleyebileceğiniz çiçekler :) Kolay gelsin, daha fazla görsel için bloguma da beklerim :)

4 YORUMLAR

  1. şenay ,biz bu şişelere para verip alıyoruz sen de çok var da atmayı düşünüyordun yani !!!! iyi ki atmamışsın çok güzel şişeler çok da güzel değerlendirmişsin. valla güzel de tarif ediyorsun ben böyle anlatamam yaptığım şeyleri bu yüzden de blog açmıyorum. o kadar kötü anlatırım ki ben bile anlamam :)

  2. Sağol Filizcim :) Fakat güzel anlatamama konusunda sana katılmıyorum, öyle güzel ifade ediyorsunki kendini ne istersen şakır şakır anlatırsın sen kendine haksızlık etme lütfen :) Tatlı dilin ve farklı bakış açınla espirili anlatımın herkesi hayran bırakıyor farkında değil misin :) Ne yaparsan yap ya da yapma Zulaltan’sın sen :)