Doğadan Süse

-

duvar süsü modelleri
Bütün malzeme doğadan: mısır kabuğu, mısır taneleri, sarmaşık dalları. Boyası da sebze ve yaprak sularından. Daha fazlası için buraya
Güzellikler sizinle olsun :)

huber

Merhaba, Emekli öğretmenim .Zonguldaklıyım ama Antalya'da yaşıyorum.Evliyim ve bir kızımız var. El sanatlarını çok seviyorum. Emekli olduktan sonra daha çok zaman ayırabiliyorum el sanatlarına. Yaptıklarım beni ve çevremi süslüyor,renklendiriyor ve neşelendiriyor.Öğrendiğim tekniklere mutlaka bi şeyler eklerim. Çalışmalarımın çoğu kendi tasarımlarım. Çalışmalarımı daha çok kişiyle paylaşmak için buradayım.Elişi tadında güzel günleriniz olsun:))))))

5 yorum gelmiş

  1. huber

    çok teşekkür ederim sevgili yağmuryürek  ne güzel yorum.
    bu arada ben sizin bloğunuzu neden göremiyorum.bi şeyler mi dikkatimden kaçıyor. doğruyu söylemek gerekirse hem blog dünyasında hem de bilgisayarda acemi sayılırım:)))))))
    sevgiler:)

  2. yagmuryurek

    benim blogum yok ondan göremiyorsunuz aslına bakarsanız ben izleyici ve yorumcuyum:) (artık kendime kıskanç demicem:)) çok becerikli de değilim zaten :( ne yapalım Allah kimini becerikli yapmış sizin gibi kimini de bu becerilere uzaktan baksın diye yaratmış benim gibi… takdiri İlahi diyelim :)

  3. huber

    çok hoşsunuz sevgili yagmur yürek . teşekkür ederim. bi şeyler yapmaya , becermeye çalışıyorum:)sevgiler:)

Bir Cevap Yazın