Dolaptan Hobi Köşesi

-

Dolaptan hobi köşesi yapmışlar çokta hoş olmuş.. Kapatıyosun dolap bi açıyosunn senin dünyan…

Şu mavi şişeye bayıldımmm..

Link

30 yorum gelmiş

  1. sirinemi

    favoricim,şu dolap çalışma/hobi odası fikrine bayıldım.Evinde yeterli yeri olmayanlar için inanılmaz güzel bir fikir.Teşekkür ederim…

  2. ayme

    mükemmel.. bi de benm sevdiğim dekor rengi bu sanırım.. insanın içni açıyor, baktıkça bakası geliyor.. hakkaten nerde bu kızlar yaaa..

  3. BynFavori42

    sirinemi diyor ki;favoricim,şu dolap çalışma/hobi odası fikrine bayıldım.Evinde yeterli yeri olmayanlar için inanılmaz güzel bir fikir.Teşekkür ederim…

    evet sirinemi bende çok beğendim o fikri, ben tşk ederim,

    farfin diyor ki;harika yaa benim olsun o köşe:)hem sen nerelerdesin bakıyım,bellidamda yok:(

    ben şimdiilik buralardayım artık ama belindamdan da haberim yok, köşe de al senin olsun:)

  4. BynFavori42

    alonenes diyor ki;o mavi şeye bende bayıldım:))

    :)),

    ayme diyor ki;mükemmel.. bi de benm sevdiğim dekor rengi bu sanırım.. insanın içni açıyor, baktıkça bakası geliyor.. hakkaten nerde bu kızlar yaaa..

    evet bu renk çok ferah bi ortam ortaya çıkmasını sağlıyor, bende seviyorum..

  5. BynFavori42

    iklim79 diyor ki;süper bi fikirde ben sığmamki o odaya çuval çuval hobi malzemem yarım işim ve çöpüm var:))

    iklimcim evet çok güzel ama küçük bi alan ben gibi dağınıklarada yetmiyor:)) ama hiç yoktan iyidir insanın böyle bi köşesi olması.

    aslimavi diyor ki;alttaki ne kadar iç açıcı görünüyor, bayıldımm:) tskler favorim.

    evet aslım bencede çok iç acıcı:) beğenmene sevindim ben tşk ederim.

  6. BynFavori42

    mavisofra diyor ki;canısı hoşgeldin özlemiştik valla mekan çok güsel cnm

    hoşbulduk canım bende özledim sizleri, ayrıca beğenmene de sevindim.

  7. BynFavori42

    sibeltunay diyor ki;Favori harikasın.Dolap içi benim de aklımda hep bulunacak.Kapağı kapat,her yer toplanmış,ohh ne güzel

    sibel ablacm tşkler. Ben fikir buluyorum ama asıl harika olan sizsiniz ablacım. Uygulama konusunda harikasınız.

  8. BynFavori42

    merkas diyor ki;harika, süper fikir bu , teşekkürler favori.

    ben teşekkür ederim merkas,

    Figen abla diyor ki;dolap işi dahiyane bir fikirmiş….

    teşekkürler figen ablacımm

  9. ayme

    buna benzer bir fikri kendini çılgın zanneden derya baykal da yapmıştı. kesin burdan görmüştür:)))

  10. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    bende hobi odası istiyorum burası bana yetmez ki :) döküntüm o kadar cok :)

  11. BynFavori42

    ayme diyor ki;buna benzer bir fikri kendini çılgın zanneden derya baykal da yapmıştı. kesin burdan görmüştür:)))

    :))

    lilacsmell diyor ki;Çok güzel ya ben de hobi odası istiyorumm!

    evet yaa bende bende bendeee

  12. yenihayat54

    benim yatak odamda gömme bir dolap var ama yorgan gibi ıvır zıvırlarımı topluyo..onlara bir çare bulursam orası tamda böyle bir oda olmaya aday..inş benimde hobi odam olacak bir ara..kapat kapağı dağınıklığın orda kalsın harika bir fikir..

  13. BynFavori42

    bulbille diyor ki;bende hobi odası istiyorum burası bana yetmez ki :) döküntüm o kadar cok :)

    sende alanına göre bi kaç dolap kullanırsın:) burası dikiş köşesiii, burası örgü gibi:))

  14. BynFavori42

    yenihayat54 diyor ki;benim yatak odamda gömme bir dolap var ama yorgan gibi ıvır zıvırlarımı topluyo..onlara bir çare bulursam orası tamda böyle bir oda olmaya aday..inş benimde hobi odam olacak bir ara..kapat kapağı dağınıklığın orda kalsın harika bir fikir..

    evet onları koyacak yer bulsak dolaplar bize kalacakta işte:) dağınıklık orda kalsın deyince aklıma filmlerdeki sahne geldi :)) bi açıyosun kapağı kocaman bi dağınıklık üstüne geliyor:)))

Bir Cevap Yazın