Duvar Süslerimi Yeniledim:))

-
negritanın duvarları yenilendi:)
negritanın duvarları yenilendi:)

10 mağrifette başlayan furyaya ben de katılayım dedim.Aslında benim yaklaşık 1 sene önceden yapmış olduğum duvar süslerim vardı.Ama baktım ki değişik,hoş desenler var hem yenilerini yaptım hem de var olanı yeniledim. Daha detaylı resimler burada:)

53 yorum gelmiş

  1. negritaa

    Sevgili kucukgunes bunlar boya değil arkası yapışkanlı duvar kağıtları.Burada çok ucuza bulduğum bir yer var bu kağıtları(kocaeli-ceyyil time) ordan alıyorum 1 tlye. Arkasına bu desenleri çiziyorum sonra makas ve maket bıçağı yardımıyla kesiyorum daha sonra da duvara yapıştırıyorum..Her yere yapışıyor bu kağıtlar daha önce de şuradaki dolabımı kaplamıştım.Kutulara ,ahşaba dolaba ,anlayacağın her yere yapışıyor bu kağıtlar:)

  2. kucukgunes

    dolpta çok modern olmuş. ben boyama sanmıştım yapışkanı kesmektense şablonu çıkarıp duvarı boyamakta güzel ve eğlenceli olur kanısındayım:)

  3. negritaa

    evet duvarı boyamak da güzel olabilir fakat kirada oturanlar için biraz zorlayıcı olabilir.Bu kağıtları kolayca sökebiliyosun ev sahibi arkamızdan laf etmesin sonra ne bu çiçek böcük doldurmuşlar evi diyerekten:)

  4. cingifilli

    çok beğendimmmm.ben adanada oturuyorum.bu kağıtların özel bi adı varmıı?lütfen yardımcı olun.çok hoş.bende yapmak istiyorum.

  5. negritaa

    D-fix diye geçiyor ama yapışkanlı duvar kağıdı derseniz yardımcı olurlar kırtasiyelerde bile var.. kaplama kağıdı gibi ama arkası yapışkanlı..Umarım yardımcı olmuşumdur.Kolay gelsin..Sevgiler:)

  6. cadikazani

    Ne zamandir aklimda olan bi çalismayi baska birinde de gormek mutlu edici:)siyahini bulamadigim için hala beklemekteyiz :)ellerine saglik negritaa guzel olmu$ gerçekten:)

  7. ozgeozgeozge

    Ellerine sağlık…Şu 3 kediyi geçenlerdede gözüme kestirmiştim, şimdi duvardaki boyanın bozulan yeri için sticker ve bebek nevresimi için süper aplike olacak :) çok teşekkürler…başka şablonda varmı:)

  8. sesiber

    Harika olmuşlar Negrita, ellerine sağlık. Senden ilham alıp dün ben de siyah ve beyazını aldım, oğlumun odasına 1956 model Ford silüeti çalışacağız. Silüeti büyütüp, nasıl çıktı alırım onu düşünmekteyim.

  9. negritaa

    Teşekkür ederim yorumlarınız için :)

    Bu yardımcı olur mu bilmem sevgili sesiber programla büyütmen mümkün the rasterbator programı ile büyütüp ayrı ayrı A4 kağıtlara çıktı alıp birleştirebilirsin.asyayaren kırtasiyelere sor istersen olacağını tahmin ediyorum.

  10. asyayaren

    negrita cım sende bu şablonlardan bir sürü var sanırsam…. beni uğraştırmasanda şöyleeee yerden yukarı doğru uzanan çiçeklerden varsa paylaşsanda bende hazır konsam he canım ne dersin dar koridoruma uygulamak istiyorumda:)))))

  11. ozgeozgeozge

  12. negritaa

    Çok teşekkür ederim size fikir oluşturduğu için çok sevindim:)ozgeozgeozge verdiğin linkte çok güzel duvar stickerleri var fakat google saldırgan site olarak belirlemiş sürekli uyarı çıktığı için çok gezemedim maalesef:(

  13. sesiber

    Negrita çok teşekkür ederim. Çizimi bulmuştuk ta program iyi geldi. İndirmeye gidiyorum.

    Oğlu olanlar için ben de ekleyeyim.

Bir Cevap Yazın

El işi kağıdı ile kar tanesi yapımı

| | 0 Yorum

Simli kağıttan yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan minik yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Kürdanla rüzgar güllü pasta süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kağıt yıldız yapımı (diy)

| | 0 Yorum

Kağıttan 3 boyutlu yıldız yapımı

| | 2 Yorum

Kız çocuk odası süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Sevgililer Günü için defter yapımı (DIY)

| | 5 Yorum

Kağıttan 3 boyutlu kartanesi yapımı

| | 5 Yorum

Kağıttan yeni yıl kasabası yapımı

| | 0 Yorum

Mukavvadan çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Dekoratif kitap tutucu yapımı

| | 2 Yorum

Taş görünümlü mumluk yapımı

| | 3 Yorum