El yapımı deri bardak altlığı modeli

-

El yapımı deri bardak altlığı modeli ile merhaba 10marifet ailesi.
Uzun süredir yapmayı planladığım deri bardak altlarını nihayet yaptım. Çaylarımızı keyifle yudumlarken, bize eşlik edecek olan altlar için kalın ve sağlam olması dolayısıyla dana derisi tercih ettim. Özellikle yaz mevsiminde sıcaktan terleyen bardakların su lekelerini masanızın üstünden silmekten yorulanlardansanız siz de mutlaka bardak altlığı kullanmalısınız. Ev dekorasyonuza, runnerlarınızın ya da koltuk takımlarınızın renklerine uygun kombinlerle şık bardak altlığı modelleri elde etmek de çok kolay.

9×9 cm ebatlarında deriyi keserek üzerine desen çizdim ve yeşil ile renklendirdim. Doğayı ve yeşili çok sevdiğim için yaprak deseni çalıştım. Bardak altlarının kişiye özel olması için harf, isim ya da bambaşka figürlerle de boyama yapılabilir.
Deri ile nasıl çalıştığıma dair fikir edinmek isteyenler için de şöyle özetleyebilirim; öncelikle deri kumaşım üzerine çizim yapıyorum. Eğer deri boyanmamış yani vaketa ise yakma aleti ile deseni renklendirmek mümkün, eğer kendinden boyanmış deri ise desen çizme şansımız olmuyor. Bu bardak altlıklarında rahatça çalışabildim ben, boyama da yaptım.

Bu ve bunun gibi deri aksesuarlarımın yanında çantalar, cüzdanlar, kalemlik, sigaralık, kot çantalar, anahtarlık, bozuk para cüzdanı da tasarlıyorum. Tüm çalışmalarımı görmek ve satın almak isterseniz, 10marifet profilimden veya instagram hesabımdan bana ulaşabilir ve sipariş verebilirsiniz. Bol marifetli günler dileklerimle sevgiyle kalın:)

Bir Cevap Yazın

Merhaba, Mühendisim. Bir kaç yıldır sitenizi ilgiyle takip ediyorum. Gerçek deri kullanarak tamamen el üretimi çantalar, cüzdanlar ve deri aksesuarlar yapıyorum. Benim hikayem, İş hayatının stresinden kurtulmak için boş vakitlerimde örgü örmekle başladı. Ördükçe keyif aldım, mutlu oldum. Dikiş makinesi kullanamıyordum elde bez çantalar, örtüler diktim. Makine aldım kot çanta dikmeye başladım. Daha sonra bir arkadaşım bana deri kursunu önerdi, o gün bugündür deri hayatımda. Yaptığım ürünlerin sayısı artıp, yakın çevremde beğenilmeye başlayınca ve talep gördükçe bu konuya daha fazla eğilmeye karar verdim. “Hayat paylaştıkça güzelleşir” sözünden hareketle artık bende buradayım. Tüm çalışmalarımı görmek ve iletişime geçmek isterseniz instagram hesabımı takip edebilirsiniz. Öğrenilecek çok şey, yapılacak çok iş var. Bana müsaade :)

İsimli mama önlükleri

| | 0 Yorum

İşlemeli bebek önlüğü yapımı

| | 0 Yorum

Oyun halısı – duyu battaniyesi

| | 2 Yorum

Mor menekşe nakışlı amerikan servis

| | 0 Yorum

Bebek odası süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Çiçekli fırın eldiveni

| | 0 Yorum

Çeyizlik klozet takımı

| | 0 Yorum

Yılbaşı aşçısı mutfak süsü

| | 0 Yorum

Sallanan salıncak örtüsü yenileme

| | 0 Yorum

Duck keten kumaştan mutfak takımı

| | 0 Yorum

İstanbul desenli mutfak takımı

| | 0 Yorum

Çocuk yatağı cibinliği

| | 0 Yorum

Dikiş önerileri; kuşlu mutfak takımı

| | 0 Yorum