embir’in icadı

-

Yine gül cemalimi buzladım :)) Saçlarımı da yeni boyadım nasıl olmuş? Gelelim konumuza, çalışmamın adı 1 taçla 3 kuş. Neden derseniz tek taça farklı farklı uçlar takıp kullanabiliyorum. Böylece yerden tasarruf etmiş oluyorum. Kendi icadımdır efendim embir gururla sunar.

19 yorum gelmiş

  1. dolunay82

    bu fikir süper embir.bence toka firmalarına fikrini söyle.patentini al:))papatyalar çok şirin.gerçekten taç sana çok yakışıyor.bundan bizede lazım 2 kzıım ve ben toka kutusu taştı gidiyor yer lazım:))

  2. pinkly

    embircim ellerine sağlık :) saçın da ışıldıyor ne güzel. ben de daha önce böyle bir çalışma yapmıştım, bir taca bir kaç fiyonk dikmiştim değişmeli kullanmak için. güle güle kullan :)

  3. embir

    teşekkürler kızlarrrrr :)) Valla cırt cırt değiştire değiştire takıyorum. Bu arada taçlarımı saklamak içinde bir çözümüm var. Onları da yatak odamdaki makyaj aynamın tepesine yan yana asıyorum böylece her daim gözümün önünde oluyorlar. Tavsiye ederim:)

  4. banuca

    Embir, çok pratik bir buluş, kutluyorum seni :)Saç rengini sevdim, ben de denedim, ama şimdi gene açıyorum rengini, çünkü malum beyazlar :))

  5. embir

    ah banucum benimde tepemde bir kaç tel ile ilk işaretlerini vermeye başladı :( İlerde zaten açık renk kullanırım diye şimdilerde koyu tonları tercih ediyorum.İcadımı beğenmene sevindim canım.

Bir Cevap Yazın

embir

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum