ertuğrulun komik yürüteci

-

dedesinin yaptığı bu yürüteci görüp Nalan abla da işin suyunu çıkardı, gaza gelip herşeyi kendimiz yapacağız diye çocuğa nuh nebiden kalma bir yürüteç yapmışlar deyip güldünüz değil mi?Haydi o zaman gerekçesini ve yapım öyküsünü buradanokuyun da sonra da yorumlarınızı alalım.

23 yorum gelmiş

  1. artemis921

  2. nalana

    teşekkürler artemisciğim.lütfen bloga giderek konuyu da oku ,özellikle erkek bebekler için önemli çünkü.

  3. artemis921

    Okudum evet gerçekten çok önemli bir konu bu. Eskiden her iş biraz zahmetliymiş ama daha sağlıklıymış… Ben de bundan sonra bu konuyu arkadaşlarıma anlatacagım. Annelerin kolayına geliyor hazır bez kullanmak ve ne kadar çok durursa bebeğin altında kar sayıyorlar… Gerçekten çok önemli bir konu.

  4. nalana

    Artemis gerçekten çok önemli.ABD beze dönmüş.çamaşır yıkama şirketleri bebek bebzi yıkama servisi kurmuşlar alıp yıkayıp getiriyorlarmış.Hatta son günlerde duyduğuma göre rahim ağzı kanserlerinin artış sebebinin pedler olabileceği kuşkusu var.

    orgueli

    canım sağol nice bayramlara esenlikle kavuşmak dileğiyle

  5. 1gece

    Merhabalar, yürüteci ben de beğendim güle güle kullansın ertuğrulcuk(bu arada benim ablamın eşinin adı da ertuğrul o yüzden biraz tuhaf geliyor, ilk o aklıma geliyor çünkü) Neyse yurt dışında bambu bezler kullanılıyor. Bunlar da bizim bezler gibi yıkanıyor ve daha sağlıklı. Ben de çocuğum olunca bu tip bezlerden kullanmak istiyorum. İnternetten siparişle alınabiliyor. Çok sağlıklı ve muhtemelen daha hesaplı.

  6. nalana

    teşkkürler neduk,annesi maşaallh dikkat ediyor.kendi de sağlamcı kerata öyle kendini atmıyor,pek temkinli.

    1gece

    canım,haklısın kızım da geç te olsa izini buldu bu bezlerin ama bizimki tuvalet eğitimine de başladı,yakında temelli kurtulacak.ben 2 yaşın bu eğitim için geç olduğunu düşünenlerdenim .

  7. esinsel

    hic komik bulmadim,aksine takdirlerimi sunuyorum.bir bebegin boyle bilincli ellerde buyumesi ne kadar guzel.

  8. moonless

    ben bayıldım nalan ablacım biliyorsun ben de de var mı bi bıcır.bu arada yürüteç denen oturaklı şeyleri bizim doktor tavsiye etmiyor, bence bu çok daha güzel ve anlamlı..dedesi ve ananesi olarak onda hayatı boyunca taşıyacak ne güzel izler bırakıyorsunuz…Benim içimi ısıttınız..sevgilerimi sunuyorum, öpüyorum sizi.

  10. moonless

    nedemek arkadaşım, bu arada ben yeni bi blog sahibi oldum ya aşağıda da linki görüldüğü üzere.. böyle bebklerle ilgili daha önceden de topladığım güzel bilgileri, siteleri falan fırsat buldukça ekleyeceğim aklında olsun..ben o tasma olayını merak ettim, resmini falan bulursan internetten gönderebilir misin?1 aylık bebeğini de sevgiyle kucaklıyorum.. benim daha ilk ama böyle içimde sevgi patlaması gibi bi şey oldu, beni daha bi başka yaptı.. bebeğine sağlıklı, mutlu bir ömür size de bolluk bereket getirmesini dilerim..

  11. çok sağol moonlesscim.bende sevgiyle öpüyorum yavrunu.bulursam eklerim.hatta anemde duruyor hala getirteyim resmini çeker eklerim….

  12. nalana

    btugan

    oğlan yürüteçteyken ben de koltukaltından geçirip çapraz yaptğım egzersiz kuşağımla destekliyorum sanırım sözettiğin şeyi biliyorum.evet sizler bebekken vardı.

  13. lilacsmell

  14. asyayaren

    yok nalan abla neresi komik bunun sen bide benim kıza babamın yaptığı ana kucağını görsen anaaaaaaaaam koccaman ….. ama kaldırdım bodruma bir ara fırsat bulursam resimleyim…. çok duyarlısınıznalan ablam baştan sona okumama rağman ertuğrul kızınınmı oğlununmu çocuğu olduğunu unuttum gittiama ben eğer ertuğrul oğlununsa gelinini kızınınsada kızını pek merak ettim doğrusune alaka diyeceksin ama öyle bir his doğdu içimde

  15. sefa97

    aaa…niye komik olsun…sefa nın da vardı bundan…dedesi almıştı…malatya da hala satılır bunlardan…dedesinin ellerine sağlık…ertuğrul zevkle kullanmıştır umarım…öptüm..

  16. evet nalana ablacım.onun gibi.biz küçükken varmış annem bende çok rahat etmiş hareketli bir çocukmuşum.kızımda öyleydi bende çok rahat ettim onunla ama bakışlar bir tuhaftı bize tabiki .)))

  17. nalana

    bu konu üstünde tartışılması bizim de doğru yolda olduğumuzu ve konunun önemli olduğunu vurguladı.ozaman lütfen annelere ve anne adaylarına bezlerin bebeklerde uzun süre bekletilmemesini,özellikle de erkek bebeklerde kısırlık yapabilme ihtimalini hatırlatalım.bben bu konuyu ilk fırsatta blogumda bir daha irdeleyeyim.geleceğimiz ve herşeyimiz çocuklarımız,onlara zarar gelmemeli…en azından bile bile yapmayalım.hepinize konuyu önemseyip düşündüğünüz ve yorum yaptığınız için sevgilerimle sarılmış olarak eeeeen yıldızlı aferinler

  18. sesiber

    yok valla Nalan abla nuh nebi falan değil hala hasbro intertoy bunları süslemiş püslemiş satıyor, sonradan bisiklet oluyor hatta görmüşsündür gerçi… ama ahşabın sıcaklığı başkabu arada nuh nebiyi ilk nuh beybi okumuşum. burada bebek-çocuk ayakkabı mağazası var o sandım. aaa nuh beybi yürüteç te mi satıyormuş dedim. :))

Bir Cevap Yazın

Tahta dil çubuğundan yakma kitap ayracı

| | 0 Yorum

Ahşap üzerine yakma sunum tahtası

| | 0 Yorum

Ahşap yakma motifli kitap ayracı

| | 0 Yorum

Baykuşlu ahşap sunum tahtası

| | 0 Yorum

Ahşap yakma yazı nasıl yazılır?

| | 1 Yorum

Ahşap üzerine dekoratif yakma resim

| | 1 Yorum

Ahşaptan minyatür motor yapımı

| | 0 Yorum

Ağaç dalından çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Ahşap boyama minyatür evler

| | 5 Yorum

Ahşap minyatür işlerim

| | 0 Yorum

Ahşap yakma pano nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Ahşap maket gemi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Kıl testere oymalı raf

| | 4 Yorum

Ahşap soyağacı

| | 0 Yorum