Etamin düğün panosu

-

Etamin düğün panosu kişiye özel işlenen, gelin ve damat için harika bir hatıra objesi. Düğün resiminizi gönderin, size özel işleyelim. Daha düğününüze var mı? O zaman gelinliğinizi ve eşinizin giyeceği kıyafetleri tanımlayın ya da resim atın onlara benzer olarak, isim ve tarih yazarak size özel kasnağa işleyelim. Tahmini işleme süresi Allahtan kaza, bela, hastalık gelmediği sürece 1 gündür. Zaten bir aksama olursa haber verilir. Kasnak boyutu 100 mm ve 130 mm olabilir, kişi sayısına göre ve kasnak boyutuna göre fiyat değişir. İnstagram hesabımda yaptığım daha fazla ve farklı ürünlerimi görebilirsiniz. Bu fırsat için teşekkür ederim 10marifet’e, herkese de bol kazançlar.

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Merhabalar Ben Eskişehir de yaşayan Mühendislik okuyan fakat ev hanımlığını seçen bir erkek çocuğu annesiyim. Kendimi bildim bileli annem etaminden ev hediyesi, bebek doğum hediyesi ve düğün hediyesi yapardı. Zamanında benim ilgimi pek çekmezdi. Sadece nasıl yapılır öğrendim ve bıraktım. Son zamanlarda evde çok boş vaktim olduğu ve sıkıldığım için bir şeyler işlemeye başladım. Annem sağ olsun neredeyse bütün DMC VE ANCHOR ipleri var ve tabi ki etamin kumaşları da.Diğer nakış işlerine de aşık oldum ve youtube kanalından öğrendiğim kadarı ile onları da yapmaya çalışıyorum. Kasnak da hazır satmak bence güzel bir fikir ama özel sipariş olarak kendiniz çerçeveletmek isterseniz sadece işleyerek de bırakılabilir. Siz tasarlayın biz yapalım kısacası. Aile ve Düğün Portrelerini yapmadan önce defterime çizim yapıyorum. ona göre devam ediyorum. Hat işlemelerim de var. Elinizde patronlar varsa onları da işlerim. Havlu, masa örtüsü vb. işler yapmıyorum. Sadece kasnak işi yada pano çok nadir bebek yastığı onlar da özel sipariş. Annem tam bir profesyonel gerektiğinde o da yardımcı olmaya hazır. Siparişleri PTT kargodan gönderiyorum fakat bir başka servis kullanmak isterseniz tercih sizin. Kargo alıcıya ait. EFT/HAVALE ile ücret kabul ediyorum. Henuz kapıda ödeme yok. Facebook sayfam yeni daha ek bilgiler koymaya zamanım olmadı ama instagram hesabım daha aktif. Oradan mesaj atarsanız daha çabuk cevap verebilirim. sipariş aldığım zaman ise whatsapp dan iletişime geçebiliriz.

İşlemeli gelin damat yastığı

| | 0 Yorum

Gelin buketi seti

| | 0 Yorum

Gelin damat kapı süsü – dore çerçeve

| | 0 Yorum

Gelin tacı ve damat yaka çiçeği

| | 1 Yorum

Vintage temalı düğün albümü – scrapbook

| | 3 Yorum

Mavi pembe takı kurdelesi

| | 0 Yorum

Saç ve türban aksesuarı

| | 0 Yorum

El yapımı düğün anı defteri

| | 0 Yorum

Düğün anı defteri ve kalem takımı

| | 1 Yorum

Düğün arabası konvoy süsleri

| | 0 Yorum

El yapımı vintage gelin buketi

| | 1 Yorum

Gelin buketi

| | 2 Yorum

El yapımı nefis saç aksesuarları – letoiledesign

| | 1 Yorum