Etamin işlemeli takılar

-

etamin-takilar
Etamin işini boş durmayı sevmeyenler için ya da yeni hobi arayanlara tavsiye ederim. Değişik nakış türlerinde takılar yapmak hem eğlenceli hem de maddi açıdan size destek olabiliyor. Tabii ki her iş gibi uğraştırıcı yanları da var ama severek yaptığınız işlerin zor yanları hiç gözünüze gelmiyor.
Ürünlerimi instagram hesabımdan görebilirsiniz. Hayal gücüme ya da beğendiğim görüntülere göre tasarlıyorum. Birbirine uyan sevdiğim renkleri birleştiriyorum. Farklı şeyler denemeyi seviyorum. Bu olur mu şöyle yapsam daha mı iyi olur gibi bir sürü soruya cevap bulduktan sonra iğne ve iplerimi elime alıp bir yerden başlıyorum. Hani derler ya başlamak bitirmenin yarısıdır diye, tam olarak öyle yapıyorum, bir ucundan başlıyorum bir de bakıyorum yeni bir ürün elimde.
Yorumlara açığım, beğenilmeyen ya da şöyle olsa daha iyi olur, aslında şu renk daha mı güzel gibi düşünceler benim hatalarımı görmeme yardımcı oluyor. Güzel ya da beğenmediniz yanları paylaştığınız yorumlar olursa da şimdiden hepinize teşekkürler :)

etamin-takilar-2

4 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

Deniz gülü iğne oyalı kolye

| | 0 Yorum

İğne oyası şal kolye

| | 0 Yorum

Kurdele nakışı çiçekli etamin kolyeler

| | 0 Yorum

Dantel choker tasma kolye modelleri

| | 0 Yorum

Soğuk seramikten çiçekli kolye ucu

| | 0 Yorum

Boyuna bağlamalı ip choker kolyeler

| | 0 Yorum

Etamin nakışlı mor kolye

| | 0 Yorum

Kazaziye kolye modeli

| | 0 Yorum

Kum boncuklu kolyeler

| | 0 Yorum