etnik,otantik avize yaptım

-

işte otantik egzotik etnik ve en önemlisi de uyduruk avizem! çok uğraştım ama sonunda bitti. şimdi gördüğünüz gibi kullanıma geçti.kartondan kestiğim daireleri grafon kağıdıyla sardım sarmaladım ve simli nakış ipiyle de şöyle bi dolandırdım.her iki daireyi arasına alimünyum folyo koyarak birbirine yapıştırdım.en son olarak da görüldüğü üzre incikdi boncuktu derken avizemi oluşturdum.haa…bu daireleri falan hep silikonla monte ettim birbirine.zemine de aynı dairelerin beşgenini yaptım.aayyy anlatması bile yordu yani.nası güzel olmuş mu?

14 yorum gelmiş

  1. banuca

    Güzel bir tasarımla, oldukça emek harcamışsın ve güzel birşey çıkmış ortaya, ama lütfen dikkat et, o krepon kağıtları çok kolay yanabilir.

  2. yeniyol

    teşekkürler dostlar.ya buarada banuca uyarın için saol.kağıtla ampülün teması yok ama ben yine de korktum bak şimdi.bi kontrol edicem.aklıma kurt düşürdün

  3. fiamma1

    Bence de güzel olmuş ellerine sağlık, o ampul yerine soft daha düşük vat bir ampul koysan nasıl olur?? Banucugum olur mu acaba?

  4. banuca

    Ya, ben de sizi hep korkutuyorum, ama seneler önce başıma geldiği için sizleri uyarmam gerekiyor, birisi bebek yeğenim uyurken abajurun üzerine yemeni örtmüş, ışığı kessin diye, bebişimi kontrole gittiğimde yemeniden dumanlar çıkıyordu, Allah korudu. Bakın en düşük 25 lik ampulu yakın ve elinizi yakınında tutun, verdiği ısıya bakın ve saatlerce yandığında birikecek ısıyı düşünün, ben birşey demiyorum.

  5. mtnaz11

    Çok şık ve değişik bir çalışma olmuş.Renkler de harika,ellerinize sağlık.İyi günlerde kullanın, tehlikeden uzak, mutlulukla.

  6. banuca

    Yeniyol, hemen asma suratını öyle, mutlaka avize olarak mı kullanman gerekiyor bunu? Ortasından lamba yerine, kenardakilere uyacak bir sallantı tasarla, harika bir tavan süsü olur , hem de aklın kalmaz.

  7. cabam

Bir Cevap Yazın

Kağıttan 3 boyutlu yıldız yapımı

| | 2 Yorum

Kız çocuk odası süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Sevgililer Günü için defter yapımı (DIY)

| | 5 Yorum

Kağıttan 3 boyutlu kartanesi yapımı

| | 5 Yorum

Kağıttan yeni yıl kasabası yapımı

| | 0 Yorum

Mukavvadan çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Dekoratif kitap tutucu yapımı

| | 2 Yorum

Taş görünümlü mumluk yapımı

| | 3 Yorum