22 yorum gelmiş

  1. anladıysam ne olayım….. şimdi onlarla o karışımı yapıp bir tür hamur oluşturmuş sonra da o suratı olmayan kızı mı yapmış? eğer öyleyse hamur süper, malzemeler neler? kız da süper olmuş. çarpı koyduğu ne, en çok onu merak ettim, neyi kullanmamak gerekiyor? aahhh, ah, nelerden ne güzel şeyler yapıyorlar…..

  2. Şimdi bu bir seramik hamuru, onlar da malzemeleri, tutkal, sirke veya limon suyu, bir de el kremi kullanmış, x işaretine takılma, espiri yapmış, o malzemeyi mutlaka kullanın diye, hamuru renklendirmiş sonuç olarak ortaya bu çıkmış:))

  3. bi dahamı asla denemiycem porselen hamurunu ben:)tutkal hamuru yapmıştım bi ara plastik gibi bişey oluyo çok zor çalışılıyo bastırdığın yer biraz sonra geri düzeliyo fln yani,ve kururken çatlıyo lanet,fimodan şaşmayın diyorum,bunlarla hiç uğraşmayın,illede tutturucam diyorsanız o ayrı tabi:)Yapanda yapıyo oda ayrı bir meziyet:)

  4. Kızlar teşekkürler:))Huzurcum var bir iki tane beğendiğim ama hala karar veremedim, bi siyah-beyaz desenli var bir de mavinin tonları olan var, galiba seçicem birini:))Farfinim nasıl kaçırırsın ya elbise muhabbetini:))Bu arada kızlar ben hamur olayının bu kadar önemli olduğunun farkında değildim, dün gece sizler için özel bi araştırma yaptım tarifler hemen hemen aynı yalnız limon suyu yada sirke konusunun yabancı sitelerde özellikle üzerinde durulmuş, ama bizim sitelerde göremedim, sırrı bu olabilir mi acaba?

  5. çalışmaya bayıldım muhabbete de…hamur konusunu çözerseniz bende denemek istiyom……bahar benim de bir düğünüm var ben daha ne giycem bilmiyorum ….

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin