Fimo bebek sevenlere örnek

-

fimo-bebek-sevenlere-ornek

Fimo bebek sevenler için güzel bir örnek buldum. Saçları, başındaki çiçekler çok güzel. Yanındaki köpeğine kadar her şey bir Japon zarafetiyle çevrili, değil mi sizce de? Kaşını gözünü, minicik ağzını da kondurabilirsiniz isterseniz.

Link

22 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    anladıysam ne olayım….. şimdi onlarla o karışımı yapıp bir tür hamur oluşturmuş sonra da o suratı olmayan kızı mı yapmış? eğer öyleyse hamur süper, malzemeler neler? kız da süper olmuş. çarpı koyduğu ne, en çok onu merak ettim, neyi kullanmamak gerekiyor? aahhh, ah, nelerden ne güzel şeyler yapıyorlar…..

  2. bahar006

    Şimdi bu bir seramik hamuru, onlar da malzemeleri, tutkal, sirke veya limon suyu, bir de el kremi kullanmış, x işaretine takılma, espiri yapmış, o malzemeyi mutlaka kullanın diye, hamuru renklendirmiş sonuç olarak ortaya bu çıkmış:))

  3. farfin

    bi dahamı asla denemiycem porselen hamurunu ben:)tutkal hamuru yapmıştım bi ara plastik gibi bişey oluyo çok zor çalışılıyo bastırdığın yer biraz sonra geri düzeliyo fln yani,ve kururken çatlıyo lanet,fimodan şaşmayın diyorum,bunlarla hiç uğraşmayın,illede tutturucam diyorsanız o ayrı tabi:)Yapanda yapıyo oda ayrı bir meziyet:)

  4. bahar006

    Kızlar teşekkürler:))Huzurcum var bir iki tane beğendiğim ama hala karar veremedim, bi siyah-beyaz desenli var bir de mavinin tonları olan var, galiba seçicem birini:))Farfinim nasıl kaçırırsın ya elbise muhabbetini:))Bu arada kızlar ben hamur olayının bu kadar önemli olduğunun farkında değildim, dün gece sizler için özel bi araştırma yaptım tarifler hemen hemen aynı yalnız limon suyu yada sirke konusunun yabancı sitelerde özellikle üzerinde durulmuş, ama bizim sitelerde göremedim, sırrı bu olabilir mi acaba?

  5. derya4

    çalışmaya bayıldım muhabbete de…hamur konusunu çözerseniz bende denemek istiyom……bahar benim de bir düğünüm var ben daha ne giycem bilmiyorum ….

Bir Cevap Yazın

Renkli kilden el yapımı figürler

| | 2 Yorum

Polimer kilden motorcu erkek figürü

| | 0 Yorum

Polimer kilden korsan figürü

| | 0 Yorum

Polimer kil artdoll karakter tasarımı

| | 1 Yorum

Minyatür ızgara keyfi

| | 0 Yorum

Seramik kilden figürler

| | 0 Yorum

Fimodan aşık kuşlar

| | 0 Yorum

Minyatür sokağı

| | 3 Yorum

Polimer kilden kırmızı elbiseli kız

| | 0 Yorum

Polimer kil ile gül yapmak

| | 0 Yorum

Sevgililer Günü bebeği (fimo)

| | 0 Yorum

Fimodan pijamalı küçük kız

| | 0 Yorum

Paper clay bebek Mia

| | 1 Yorum

Fimodan elf bebek

| | 1 Yorum

Noel bebe ve Noel Baba (fimo)

| | 2 Yorum