16 yorum gelmiş

  1. ya üç kat kumaşı büzüp diksek olmaz mı acaba? Şimdi onu almak için yapılacak işlemler, siparişin elimize ulaşması derken çok zaman alır yoksa sudan ucuzmuş yani ona lafım yok :)))

  2. Nedret ablacım annenizin yaptıkları süpermiş, ay o dönemde yanınızda olmak isterdim. Trilyonlar bile değil çok daha fazlası eder.

  3. :)) belki de kumaşında bizim göremediğimiz pırlantalar vardır :)) Tek taşlardan fırfırların içine gömmüşlerdir :))

  4. jeliboncuk diyor ki;ay bak görmemiştim sırtıda açıkmış, yarım metre kumaşa bu kadar para mı verilir bari uzun kollu olsaydı :p

    Sırtı açık ama giden kumaş yarım metreden çok daha fazla sevgili jeliboncuk:))Farbalar verev kesilmiş.birde büzgü alınmış.Ana beden yarım metredir ama farbalar 3 m kadar kumaş yemiştir yaklaşık.

  5. hadi ya 3 metre kumaş var mıdır? O zaman tiril tiril ama ağırdır yok yok ben almayım valla parasından değil :))

  6. gonuldenele diyor ki;Sırtı açık ama giden kumaş yarım metreden çok daha fazla sevgili jeliboncuk:))Farbalar verev kesilmiş.birde büzgü alınmış.Ana beden yarım metredir ama farbalar 3 m kadar kumaş yemiştir yaklaşık.

    hadi yaa çok cahilim bu konuda valla :) Bu arada bi arkadas 1 dolara yakın demiş :o biz mi yanlış görüyoruz o mu anlamadım :) biri türk lirasına ceviremezmi fiyatı :)

  7. ne kadar büyük bir indirimmiş bu embir cim ya..gerçekten stok yapmalı:)))))eskidikçe yenisini giyerdim:)))ya hiç böyle şey olur mu?bir bluz parasıyla hükümetin açlık sınırının altına koyduğu milyonlarca kişi 3ay geçinir belkide daha fazla:((İSRAF DİYORUM…zenginsen giyersin:))bu kadar para verilmez..çok istiyorsam elini attığın yer terzi resmin çıktısını alırım terziye koşarım…hem ucuza hemde ekonomiye katkım olur:))benden söylemesi:))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin