Perşembe, Aralık 8, 2016
Bu pantalon ne olmuş dersiniz?

Bu pantalon ne olmuş dersiniz?

42

Embir hasta yatağından bildiriyor :)) Yat yat canım sıkıldı biraz araştırma yapayım dedim ve bunu buldum. Bu pantalon artık pantalon değil ne olduğunu merak edenleri içeri alayım. Bundan bende yapıcam valla. Çok beğendim. (biraz daha merak edin bakalım)) Görüldüğü üzere pantalonu elbiseye dönüştürmüşler. Pantalonu ağ yerinden açıp kalıbı uygulamışlar. Nasıl olduğunu detaylarıyla burada bulabilirsiniz.

42 YORUMLAR

  1. bende diyorum embir nerde? cok cok geçmiş olsun . acil şifalar sevgili embir. elbise fikri süper tamda ben bugün dikiş makinesi almışken harika fikir.

  2. teşekkürler örececim, valla bugün mecbur işe başladım ne güzel 2 gün rapor üstüne hafta sonu tatili 4 gün yattım sadece bugün çok daha iyiyim.Bende bir dünya pantalon var. Dar gelen pantalonlar bu şekilde değerlendirilebilir.

  3. Bu ay Burda dergisi aldım içinde çok kolay bir bluz vardı. Ondan dikmek istiyorum ama sanırım kalıbı çıkartmak için parşomen kağıdına ihtiyacım var ama bir iki yere baktım bulamadım. Zaten eczaneden çıkmıştım eve gidip yattım ve dört gün evden çıkmadım, yarın bir bakayım bakalım bulursam alayım.Sende dikiş konusunda yeniysen bir iki model tam yazlık ve yapımları çok kolay tavsiye ederim canım.

  4. teşekkür ederim arkadaşlar valla sayenizde aldım. doğum iznindeyim sitenin bağımlısı oldum ne yapcamı şaşırdım valla herşeye hevesleniyorum. çok acemiyim dikiştede bakalım yaptıklarımı görürsünüz artık.

  5. Yarın mutlaka ve mutlaka denemem lazım, pantolon üzeri tunik olarak düşündüm, kızıma yapıcam. Bayıldım bayıldım bu fikre. Embir hastayım falan deme, araştırmalar devam et şekerim sen:) Süper şeyler buluyorsun. Tuttum, tuttummmmmmmm

  6. Nedret abla aaaa sizi görmesem ispanyol paça pantalon kullanın diyecektim ama benden daha incesiniz small beden pantalondan olur size.Krizantem beğenmene ve uygulayacak olmana sevindim canım. Arada bana sağdan mı soldan mı bi geliyorlar güzel şeyler buluyorum bazen ise hiç içimden gelmiyor :)Sen dene bir ara bende yapıcam.

  7. bu arada embircim dikkat etçen kendine ki bu kadar ayrı kalmıycan burdan, olmaz ama :) çok geçmiş olsun, tam olarak iyileş ki bir daha tekrarlamasın inşallah

  8. embircim canım ne oldu bilmiyorum ama çok geçmişler olsun . aman hastalık demeyin . bir ben bir kızım yatıp yatıp kalkıyoruz…… ayrıca bu elbise fikrini de acaippp tuttum yani:))))

  9. ay bo kadar beğenilmesine çok sevindim.Bende bu tür geri dönüşümleri çok seviyorum. Ne zaman görsem hemen paylaşıyorum :)

  10. herşey aynı sayılır canım bu aralar keçelere merak sardık yapıp duruyoruz :)) Yeni üye arkadaşlarımız var, eskilerden bazılarınında sesleri çıkmıyor arada ceee yapıp çıkıyorlar.S12 ile Sefa’nın atışmalarını Kondor’un araya girmesini özledim. Ahhhh ahhhh yaşlandık mirim :))

  11. Keçeden yapılanları gördükçe bende heveslendim alıyımda seneye artık bişeyler yaparım..Haziranda sünnet yapıcam telaşımız şimdiden başladı…

  12. @akoni şimdi haziranı saymıyorum nisanında yarısı oldu 1,5 ay kaldı ayy diyorum ya daha bişey yapmadımm benn… kendi kendime panik oluyorum ya sorma hayırlısıyla ogün gelse geçsede rahatlasam..

  13. Canım benim hayırlısı ile yaparsın, sağlıklı olsun da o yeter zaten. Prensesimiz nasılmış o da büyümüştür ya. Sana kolaylıklar diliyorum.

  14. Yaptım,yaptım, tüm gün bununla uğraştım:) Gerçi pantolondan değil benim ki, belki beceremem diye, evde bulunan kalın penye kumaştan yaptım, biraz da modeli değiştirdim, aşağı doğru genişliyor benimki, bloğa ekledikten sonra 10marifetede gönderecem ama dayanamadım buraya da ekliyorum:) çok çok kolay yapması, mutlaka deneyin derim.

  15. yaaaa bu süper olmuş, valla böyle bırakmam ama biraz bekleyelim buraya ekleyince nasıl yaptığını detaylı anlat lütfen.Bayıldım çok güzel olmuş. İsterim de isterim bende yapcam yaaa

  16. 10marifete biraz yorum yapayım, bloğa ekliycem hemen:) Yarında burda yayınlanır sanırım. Ya çok kolay embircim, emin ol yaparsın, birde benim gibi kalın penye ile yaparsan kenarlarına sülfile(böylemi yazılır bilmiyorum) yapmaya da gerek kalmıyor. Hem beğendiğin için, hem bu fikri verdiğin için teşekkür ederim canım.

  17. Ben zaten sülfile midir nedir onu yapmasını bilmiyorum :)) makinenin ayarından da anlamaıyorum evet o zaman penye kumaş ile deneyeyim. Bunu azıcık daha uzun yapıp elbise olarak da kullanabiliriz.Üzerine tam oturmuş çok güzel durmuş.

  18. Kalın penye ile yap embir, ince olursa makinada ki dikişi güzel olmaz. Evde bir sürü kumaş buldum, yarında elbise yapıcam, daha doğrusu deniycem, eğer yayınlanmazsa çıkmazsa bilin ki olmadı demektir:)

  19. ay olur mu hiç bunu azıcık daha uzat al sana elbise. Sen yapamazsan ben denemeye bile kalkmam yani o bakımdan yapmalısın ki bende deneme cesareti bulayım.

  20. nrmndns sizinki de süper olmuş. Hafta sonu anneme gitmiştik, eski giysilerimden bir kaç hurç dolusu çıktı, anneme kalsın dedim. Şu pantalonlarıma bir el atmanın zamanı gelmiş:))