Cuma, Aralık 9, 2016
Kağıt Boncuklarla Ne Yapmışlar???

Kağıt Boncuklarla Ne Yapmışlar???

14

Sizce bu dergileri kıvırarak yaptığımız boncukları nerede kullanmışlar? İçeri buyrun. Saat kordonunuzu bu şekilde yenileyebilirsiniz. Burada plastik poşetten ve kottan yapılan çantaları da bulabilirsiniz.

14 YORUMLAR

  1. merhaba embir,birşey soracağım. http://www.miraydefteri.com‘a giremiyorum. sanırım domain ödeme süresi geçmiş. bir süredir fraise’in yazılarını da görmüyorum 10marifette. acaba birşey mi oldu merak ettim.10marifet’i de çok düzenli takip edemiyorum gerçi, belki de ben rastlamadım, bilemiyorum.

  2. Çok zarif olmuş. Uzun süredir aklımda zaten kağıt boncuk yapmak, saate çok yakışmış, önce bir saat bulmak lazım tabi:)) hiç kullanmadığım birşeydir.

  3. Annenotları Miray üniversiteye tekrar girecekti dersaneye kaydoldu sınavlara hazırlanıyor. Sanırım buralara uğrayamadığı için kaydını sildi. Çileğimizi bende çok özledim :(

  4. çok güzel bu.. ben de yazın pek kullanamam ağır gelir koluma ama şu haftalardır kordunu çıkarsın saatçi diye yanımda gezdirdiğim saatim için iyi bir fikir:)

  5. güzel fikir.kıyafetlerin renklerine göre birkaç renk yapıp,hatta aynı renklerden bir de kolye yaparsak,saatimizle takım aksesuarımızda kullanınca çok şık olur.

  6. bu ara ben de dergi sayfalarından boncuk yaptım, üşenmeyip çekersem ekliycem ben de. saat fikri de iyiymiş gerçekten.

  7. Ben bu boncuklardan yapmıştım. Şu kadın dergilerinde ya da bağzı mağazaların kataloglarından kesip yaparsanız renkler istediğiniz gibi oluyor. Hani genelde bir sayfa da saı renk ya da pembe falan renkli birçok objeyi fotoluyorlar ya işte o kısımları kesersek istediğimiz renkte boncuklarımız olur.