Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

-

lavanta-dolgulu-elbise-askiligi-yapimi-kendin-yap-diy-fikirleri-1
Merhabalar herkese! Bu yazımda dolaplar ve astığımız kıyafetler mis gibi koksun diye yaptığım lavantalı askılığın yapım aşamalarını paylaşacağım. Kayınvalideme çok severek süpriz hediye olarak hazırladım. Siz de yapmayı düşünüyorsanız güzel bir fikir olabilir bu yazı.
Tahta askı, patchwork kumaş, kalıp için büyük boy resim kağıdı, kalem, makas, iğne, iplik, güpür, küçücük parça keçe, lavanta ve kurdele kullandım.
Önce askıyı kağıda çizdim. Dikiş payı için ucu ucuna çizmedim ama.

İki parçayı kestim.

Sonra kenarlarını katladım ve o şekilde diktim.

Bir kısmını diktikten sonra askıyı kılıfa geçirdim, öyle devam ettim dikmeye. Çünkü diktikçe askıyı kılıfa yerleştirmek zorlaşıyor.

Askının kulpunun olduğu yere mor keçe diktim. Boşluk oluşmasın diye. Diğer fotoğraflarda daha belirgin görünüyor.
Daha sonra kılıfın en alt kısmına arkalı önlü güpür diktim.

En son içine lavanta doldurdum. Burada bir şey belirtmek istiyorum. En başta kılıfın kenarlarını dikerken küçük bir yeri boşluk bıraktım, lavanta koyabileceğim kadar. Lavantayı koyup öyle diktim.

Askının metal kulpuna da kurdele doladım. Fiyonk yaptım. Bu şekilde tamamladım. :)

KirazKahve

Merhabalar ! Kendimden kısaca bahsetmek istiyorum. Sürekli bir şeyler öğrenmek isteyen, yeni bir şeyler yapıp kendini geliştirme coşkusu içinde olan biriyim. Yeni evliyim ve avukat olma yolunda bir öğrenciyim. Paylaşımlarımı blogumda da yapıyorum ve hepinizi oraya da davet ediyorum.

Bir Cevap Yazın