Kanguru cep dikimi – anlatımlı

-

kanguru-cep-dikimi-anlatimli-1
Çok amaçlı olarak kullanabileceğiniz bu kanguru cebi ben düğmeli olarak etekte kullandım fakat pantolon, etek fark etmeden her türlü kumaşla rahatlıkla çalışılabilir. Çizdiğim kalıp yardımı ile siz de kolayca yapabilirsiniz :) O zaman detaylı olarak görelim: dikişte kanguru cep nasıl yapılır?

kanguru-cep-dikimi-anlatimli-2

Öncelikle üst kısmı 20 cm, uzunluk 30 cm ve taban 25-27 cm civarı ebatlarda kalıp çıkardım. Öğretmenin müsvedde kağıdı böyle olur idare edelim :D Bu cebin büyük kısmı. Kumaş katında kesilecek yani iki adet olmalı.

kanguru-cep-dikimi-anlatimli-3

Küçük cep için de yukardaki ölçülerde kalıp çıkarıyoruz, direkt kumaşa da çizebilirsiniz ama ben daha sonra da pratik bir şekilde kullanmak için kalıp çıkardım. Bu kalıbı kanguru cep yapımınızda kullanabilirsiniz.
Büyük olan parçaları üst ve yanlarından birleştiriyoruz. İstenilen en ve boyda iki adet sap hazırlayıp büyük parçanın üst kısmına iki baştan tersten olmak üzere yerleştiriyoruz.

kanguru-cep-dikimi-anlatimli-4

Yukardaki resimde sapları yerleştirme aşamasını görüyorsunuz. İğneli yerlerde saplar var, daha sonra altından ters çevireceğiz bu parçayı.
Minik cebi de büyük parçayı çevirip ön yüzünün tabanına ortalı bir şekilde yerleştiriyoruz ve dikiyoruz.

kanguru-cep-dikimi-anlatimli-6

Buraya kadarki aşamaları tamamladığınızda yukardaki gibi gözükmelidir. En son ters çevirip ütülüyoruz. Artık istediğimiz yere uygulayabiliriz. Ben düğme-ilik ikilisi ile eteğime monte ettim :)

kanguru-cep-dikimi-anlatimli-8

Kanguru cebimiz tamamlanınca arkadan bu şekilde gözüküyor.

Bir Cevap Yazın

Rosamary

Bir garip Muallime adayı. Acemi terzi. Profesyonel cadı.

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Erkek yaka kalıbı

| | 0 Yorum

Kapüşonlu köpek kazağı

| | 2 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Anne yavru kumaş baykuşlar

| | 0 Yorum

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum