GAZOZ KAPAĞINDAN MAGNET

-
DOLAPLARINIZI RENKLENDİRİN.
DOLAPLARINIZI RENKLENDİRİN.

Gazoz kapaklarından yapılan magnetler harika.Yapımıda çok kolay.DAHA NELER VAR BAKIN

39 yorum gelmiş

  1. nokturn

    hobi marketlerde bulabilirsin seybe…güzel iş de o kadar çok çeşit buzdolabı süsü var ki piyasada,oturup ta bununla uğraşılmaz…

  2. Seybe

    Tesekkurler nokturn biri kafama vurmazsa ben hatirlayamiyorum iste evet gormustum hobi markette:) ben bunlarla okul cantami susleyip okuldada aykiriligimi one cikarmayi planliyorum ;)Piyasada satilan magnetlerin uzerinde ismimiz yazmiyor ama..

  3. Seybe

    Daha oncede gazoz kapaklarinin ustlerini boyayarak canta suslemistim fakat kapaklari canta uzerinde uzun sure sabit tutamayinca kisa zaman icinde cantama veda etmek zorunda kalmistim:( hevesim kursagimda durmasin bari birde bu sekilde denemeliyim

  4. nokturn

    seybe bu akşam, olmadı yarın deli çanta süslerimi koyacağım…belki fikir olur,aykırılığın dibine vurubilirsin:))ben bi takıyorum tüm gözler çantada…ohh ben de kurtuluyorum…allahımm güzel olmak ne zor ne zorrrr:))))))))hehehe

  5. Seybe

    :)) tamam nokturn heyecanla bekleyecem;)Bu sayede nazardan da kurtuluruz demi;) ben nazara inaniyorum ve gercekten cok nazar aliyorum:(

  6. nokturn

    ne diyosunn,kendime yaptığım nazar boncuklu zaten..ama bu sefer de ona bakıp nazar değecek diye kokuyorummm:)))) şaka bir yana ben de inanıyorum ve de kendinin bile kendine değen cinstenim ben:(

  7. Gamy

    güzeller güzelim yakazam …buluşmaya gelirken o çantanı al o zaman, bir de kızılderili kolyelerinden takmalısın.ececeren pek hoş bir link bulmuşsun hani deli işi derim severim ama bunlara sadece bakayım ben yeter :)

  8. nokturn

    yok yok…güzellik olarak değil de yaptığım bir işe,üstümdekine,elime,koluma v.s..yoksa nerdeeee bizden geçti artık:((çıtırlar dururken…

  9. nokturn

    canım gamy’mm kızılderili kolyelerimden hiçbirisi kalmadıı:(( hem iyi hem de üzülüyorum bir yandan gidince…ama sana getireceğim bişeyim var elimde:):)hihihi hadi iyileeşşşşş

  10. sesiber

    Seybecim kapakların arkalarına broş iğnesini silikonla yapıştırıp kullanılşlı hale getirebilirsin.Yakazam burada da konu nazara gelmiş. :)Gamzeciğim niye limon ağacı oldun bakiim?

  11. Seybe

    onlar geri donusum yoluna coktan girdiler ne haldelerdir bilmiyorum sesicigim ama ins yenileri icin tavsiyeni dikkate alacagim;)

  12. nokturn

    sesim yazarken benimde aklıma geldi aynı şey..hatta hayır olsun dedim…yakında değecek bir nazar mı bekliyor nedir?!!!!…..gamy herbişeyine limon mu katıyorlar:) (herbişeyin derken yeme içme olayını kastettim:)

  13. Gamy

    şöyle var ya kahkalarla güldürdün beni sesi’ciğim, canımsın yaa….aldım kabul ettim, çok ince ve düşünceli arkadaşım benim…bayıldım ben buna.aynen yakazam her bi yemeğe sıvıya limon katıyorlarama iyi oldumkih kih kih aslında burda bişi diyeceğim ama tutuyorum kendimi ….nokturn ile aramızda :)))

  14. nokturn

    herşey gelirdi de bunu düşüneceğiniz aklıma gelmezdi:))))) yarın horlanda’ya gidiyoruz nikah için:) gelince burada yapcas düğünü size de fotoları göstertiriz…ayy alemsiniz:))))))

  15. Gamy

    horlando’ya gelecek misin?valla benim de kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi nikah :))))nokturn bizi evlendiriyorlarrben gelinlik giyerim bak önceden diyim o deli işi kolyelerinden de yüz görümlüğü isterimkihkih kihhhhh:)

  16. ganeja

    Flaş flaş flaş!!!!AZ SONRA da da da daaaan…Son aldığımız haberlere göre Ünlü Fimocu Gamy ile Çılgın takıcı Nokturn Horlandada evleneceklermiş…Gelinliği (damat hangisi bilemiyorum sallıyorum, gamy ben gelin olurum diyor ama) ünlü fimocu tamamen fimodan özel olarak tasarlamış.gelin ise damada şimdiye kadar hiç görülmemiş yaka iğnesi tasarlamış.Düğün şimdiden çok pahalıya mal olacakmış gibi görünüyor.paparazzi görüntüleri çok yakında nergis’in programında….

  17. nokturn

    ganejaaaa öldümmm:=))))))))))))))))))))))))))))))))) ay burada bi de ciddi bişey konuşuyor eşim kardeşiyle, ben kendi kendime kaptırmış gidiyorum sayende…kayınvalide arkamda:)))iyi ki varsınız…Bizim kulüpten sonra ilk kez bir sanal alemde bulunmaktan bu kadar keyif alıyorum inanın…Bu arada gamycim damat olacaksaydım hazır horrlanda’ya gitmişken oradan cinsi cinsime uygun bir yiğit seçerdim yaniii…(geçen yıl bu vakitlere yakın oradaydım…valla yerinde bizzat tespit ettim,maaşallahları var:))))neysee:))Gamycim sevgili eşim benimm..:=)))o deli işi kolyeler fedalar olsun sanaaa…

  18. nokturn

    ganeja beni çılgın takıcı da etmişin yaa…çok yaşa sen emii:))))))allah da seni güldürsün :))

  19. Gamy

    öldüm gülmekten, gözlerimden yaş geldi anlatamamganeja’m tatlım ne diyeyim sen çok yaşa emi, kendimi hiç bu kadar mutlu hissetmemiştim son zamanlarda, gülerken karnım ağrıdı, al bendende o kadar nokturn’cuğum çılgın takı tasarımcım kocam benim :))))))))))))))ben de sana kurban olurum.ganeja bu hikaye süper olmuş, aynen ciddi oturulan bir yerdeyim ve kahkalardan anlatamadım okuyamadım bileeallah seni de güldürsün…

  20. sesiber

    Bizde şu an yaprak dökümü izleniyor, dram dram ve ben de yayılarak gülüyorum, tezatlık diz boyu. Avrupa Yakasına zaplasak ta uyum sağlasam bari.Anneannem de Hollandaya Horlanda der o aklıma geldi, daha da güldüm.Allah mes-ut etsin efenim.Bugün hiç nete giremedim, şu kırmızı yazıları bitirmem lazım.

  21. nokturn

    amann sorma..içimde daral ağaçları zaten kök salmış, oturmuş bir da yaprak dökümüyle ağaçlarıma dallar yapraklar işliyorum!…..off…Sesim bizim Türkler muhteşem insanlar…Hollanda olmuş horlanda;köln olmuş kölün;amsterdam olmuş amisterdam;charleroi olmuş şalluva….:)))))ne gülmüştük geçen sene…

Bir Cevap Yazın