GİYİLMEYEN KIYAFETLERİN YATAK ÖRTÜSÜNE DÖNÜŞÜMÜ

-

Maddi durumunuz iyi değilse veya evdeki giyilmeyen kıyafetlerden kurtulup dolabınızın rahatlamasını istiyorsanız, onları bu şekilde değerlendirebilirsiniz. Biz öyle yaptık. Buradaki yatak örtüsü tamamen giyilmeyen etekler ve pantolonlardan yapıldı. Aynı zamanda mevsimlik yorgan olarakta kullanılabilir.

62 yorum gelmiş

  1. banuca

    Geridönüşümün ve değerlendirmenin her zaman yanındayım. Bence bu konuların maddi durumla alakası yok, bu bir beceri, savrukluk=zenginlik veya tutumluluk=fakirlik olmamalı, bu değerlendirme de harika olmuş, ellerinize sağlık.

  2. ozlavinya

    Vallahi çok iyi değerlendirmişsin.Adadenizinin dediği gibi değerlendirecek kumaş var da o yetenek yok bende de :)Güya bir terzinin kızıyım :P Annem bana hiç birşey öğretmedi ben de hiç heveslenmedim dikişe zaten :)))

  3. fiamma1

    Offf çok güzel bir geri dönüşüm renkler harika ben de yapamam boyle bir şeyi:( ama şöyle bir düşünüyorum benim aynı anda gözden çıkarabileceğim bu kadar güzellikte birbirine kumaşıyla dokusuyla uyan giyilmeyen kıyafetim de yok, olunca da genelde temiz giydiğimden ihtiyacı olan birine verip değerlendirmeyi tercih ediyorum onu kesip biçerek hele ki sonunda ortaya da bir şey çıkaramazsam ziyan etmek gibi geliyor ne çelişkidir bu yarabbim..Bir elim makasta bir elim yüreğimde olmaz yani:( Ama bir gün kumaş alıp deneyeceğim bu çalışmanızı, şimdilik sizin yaptıklarınız seyretmekle gözümüz gönlümüz şenlensin yeter bana…Sevgili Banucuğuma bende katılıyorum

  4. bizimgibiler

    Desen renkler ve çalışmada yine uyumu yakalamışsınız çok hoş duruyor gerçekten. Bir de geri dönüşüm olması ayrı bir değer katıyor.

  5. sevimli hayat

    ah ah burnumun dibinde ismek açıldı hala yazılamadım ama bu cuma kesin gidip yazılacam kızıda kreşe yolluyacam ancak yerleştikyabu arada ellerine sağlık harika bir geri dönüşüm olmuş canım

  6. Yamali bohca

    Ozlavinya çok teşekkür ederim. Adadenizi ve aytaç’a yaptığım teklifim sizin içinde geçerli. Ben herkese seve seve yardıma hazırım:)))

  7. pudra75

    elinize sağlık inanılmaz güzel orda kaç pantolon yada gömlek var acaba çünkü bunu ortaya çıkarmak iyi bir hesap gerektiriyor tekrar ellerinize sağlık.sabır güzel bir meziyet sanırım bu işte sabır gerektiriyor.

  8. adadenizi

    yamalı bohça saol. Bu aralar dikiş makinası alma niyetim var. Pek iğneyle aram yoktur bir yerden başlayayım diyorum. Gerektiğinde yardımlarını isterim

  9. sunnyzelo

    bende giyemediğim değil sığamadığım çok kıyafet varda böyle bir şey yapacak marifet yok çok güzel olmuş ellerine sağlık güle güle kullan

  10. Yamali bohca

    Pudra75 öncelikle yorumun için teşekkürler. Bu örtü yapılalı bayağı bir zaman oldu, şu anda kaça tane pantolon ve etek kullandığımızı hatırlamıyorum ama sergi videosundan bir ara bakıp renkleri sayarak bulabilirim:) Sabır konusunda öğünmek gibi olmasın ama sabırlı biri olduğumu hep söylerler:))

  11. acemihobici

    inanmıyorum size, giyilmeyen kıyafetlerden yatak örtüsü yap deseniz bana, büyük büyük parçaları birbirine ekler korum önünüze ama asla böyle birşey yapamam, alkışlıyorum, hem de ayakta alkışlıyorum sizi…

  12. bana göre hoş bir çalışma olmuş. giymediğimiz giysileri çöpe atarız çoğu zaman. böyle işlemlerle hem değerlendirmiş oluruz hemde birşeylerle meşguliyet gösterdiğimiz için bu bizimde hoşumuza gider. evdeki hanımlar için hergün gördüğü,kullanmadığı birşeylerden yepyeni ve sadece sizde olan bişey üretmek ne hoş olsa gerek. yapan arkadaşın emeğine sağlık. buarada not düşelim ki kullanmadığınız giysileri,ayakkabıları ve her türlü eşyayı evde değerlendirebilirsiniz fakat böyle birşey düşünmüyorsanız dahi ihtiyaç sahiplerine verebilir veya bir hayır kurumuna bağışlayabilirsiniz…

  13. akoni

    sevgili yamalı bohça, aynı örneği ben de birkaç sene önce yapmıştım.. burada görünce aklıma geldi ve yolladım:)) ben de çok beğenerek kullanıyorum

  14. Yamali bohca

    Akoni çok teşekkür ederim. Sizinkide umarım bir an evel yayınlanır:)) Ayrıca kalıplarını gönderdiğim yatak örtüsünü yaptınız mı? Diğer işlerinizde umarım yoluna girmiştir:))))

Bir Cevap Yazın