Pazar, Aralık 11, 2016
İddia Ediyorum bu Kağıtlara Bayılacaksınız

17 YORUMLAR

  1. ben daha kağıtlara ulaşamadım sanırım. anasayfadaki kağıtlardan başka tıklanacak biryer bulamadım. çok karışık ve gözyorucu.

  2. 2 3 sayfa geride kalmış kağıtlar… o değil de arkaplanı olmamış. Okunmuyor yazılar. 20 günlük bir tatilim var. Fıstık gibi yapıcam blogumu kısmetse. Bir template yazarım olmadı. Bitsin şu finaller gayret 2 tane kaldı.

  3. sesicim older postlara baksana aaaa:)))Bence bloguda gayet ho$:)Dikkatimi çekti de herhangi bi dosyasinin indirilme sayisi binlerde demekki bi begenen ben deilmi$im bu kadar:)

  4. kağıtlar güzel de site olmamış. Yani ben az buçuk anlıyorsam web tasarımından (ki eğitsel tasarım, kullanılabilirlilik, uzaktan eğitim gibi dersler görmekte ve mesleki kariyer hesapları yapmaktayım) o arka plan yüzünden yazılar okunmuyor. Ama emin olun o yazılar daha bir okunabilir olsaymış ziyaretci sayısı 2 katı olurdu.

  5. asmunikalcim sana inat olsun diye yazmadim sakin alinma ustune:)Sanirim tasarimi beni rahatsiz etmiyor gayet gozume hos geliyor sen ise profesyonel açidan bakiyor olupta elestiriyor olabilirsin ben sesi gibi kendi gozumden elestiriyorum:)