İddia Ediyorum bu Kağıtlara Bayılacaksınız

-
summertime designs
bedava scrapbooking kagitlari

Summertime Designs adli blogda buldugum bedava scrapbooking kagitlarina bayilacaksiniz arkadaslar hepsi ama hepsi harikalar.Simdiye kadar buldugum en iyi çalismalar bunlar.Ben basip basip severek kullaniyorum bakmanizi oneririm.

bedava scrapbooking kagitlari
bedava scrapbooking kagitlari

17 yorum gelmiş

  1. sesiber

    ben daha kağıtlara ulaşamadım sanırım. anasayfadaki kağıtlardan başka tıklanacak biryer bulamadım. çok karışık ve gözyorucu.

  2. Asmunikal

    2 3 sayfa geride kalmış kağıtlar… o değil de arkaplanı olmamış. Okunmuyor yazılar. 20 günlük bir tatilim var. Fıstık gibi yapıcam blogumu kısmetse. Bir template yazarım olmadı. Bitsin şu finaller gayret 2 tane kaldı.

  3. cadikazani

    sesicim older postlara baksana aaaa:)))Bence bloguda gayet ho$:)Dikkatimi çekti de herhangi bi dosyasinin indirilme sayisi binlerde demekki bi begenen ben deilmi$im bu kadar:)

  4. Asmunikal

    kağıtlar güzel de site olmamış. Yani ben az buçuk anlıyorsam web tasarımından (ki eğitsel tasarım, kullanılabilirlilik, uzaktan eğitim gibi dersler görmekte ve mesleki kariyer hesapları yapmaktayım) o arka plan yüzünden yazılar okunmuyor. Ama emin olun o yazılar daha bir okunabilir olsaymış ziyaretci sayısı 2 katı olurdu.

  5. cadikazani

    asmunikalcim sana inat olsun diye yazmadim sakin alinma ustune:)Sanirim tasarimi beni rahatsiz etmiyor gayet gozume hos geliyor sen ise profesyonel açidan bakiyor olupta elestiriyor olabilirsin ben sesi gibi kendi gozumden elestiriyorum:)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Kağıttan 3 boyutlu yıldız yapımı

| | 2 Yorum

Kız çocuk odası süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Sevgililer Günü için defter yapımı (DIY)

| | 5 Yorum

Kağıttan 3 boyutlu kartanesi yapımı

| | 5 Yorum

Kağıttan yeni yıl kasabası yapımı

| | 0 Yorum

Mukavvadan çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Dekoratif kitap tutucu yapımı

| | 2 Yorum

Taş görünümlü mumluk yapımı

| | 3 Yorum