İki Renkli Çorap

-
Teyzemin ördüğü çoraplar

Teyzemin ördüğü çoraplarGeçenlerde evi düzenlerken teyzemin ördüğü çoraplardan birine rastladım. Rahmetli teyzemin çok güzel örgüleri vardı. Bu çorapları hatıra olarak saklamıştım. Çorap örmek isteyenler için bir fikir olabilir.

8 yorum gelmiş

  1. banuca

    İnsanlar bu dünyadan elbette birgün göçüp gidiyor, ama geride böylesine kendisini anımsatacak birşeyler bırakması ne kadar güzel değil mi, ellerimizden çıkan marifetleri böyle herkeze hediye edersek belki birgün, bıraktığımız birşeylere rastlayıp, bizim de arkamızdan “aaah, bunu bana vermişti, nur içinde yatsın” diyenler olur.Bu sıcacık tutan cici çoraplar kimbilir sana neler,neler anımsatmıştır, nur içinde yatsın teyzeciğin…

  2. DenDenAk

    Sevgili banu yazınız gerçekten beni duygulandırdı. Dediğiniz gibi yaptıklarımı genelde hediye ediyorum. Önceden sadece resmini çekerdim, sonra blog açmak fikri geldi aklıma, sonra siz sevgili 10marifetçilerle tanıştım. Teşekkür ederim yorumlarınız için.

  3. fiamma1

    Sevgili DendenAk, başın sağolsun öncelikle sana ve ailene Allah sabırlar versin, nur içinde yatsın teyzeciğin, hep teyze anne yarısıdır derler… ne güzel senin gibi kıymet bilen bir yeğeni olması paylaşımına teşekkürler…

  4. Yamali bohca

    Teyzenize Allah’tan rahmet sizlerede sabır dliyorum. Nur içinde yatsın. Ne kadar güzel örmüş. Sizede güle güle kullanın diyeceğim ama şimdi siz kullanmaya kıyamazsınız, manevi değeri çok büyüktür. Kullanıp eskitmek istemezsiniz, hep saklarsınız artık.

  5. julxgoz

    Teyzeniz çok güzel örmüş.Ben de 5 şile çorap öğrenmek istiyorum.Başlangıcını öğrendim,parmaktan başlayarak tabana kadar geldim ama maalesef tabanını öremedim.Eğer onu da öğrenirsem çorabı birtirebileceğim.Bileniniz varsa ,yardımcı olursa sevinirim.Hepinize iyi günler diliyorum.

Bir Cevap Yazın