İki Renkli Çorap

-
Teyzemin ördüğü çoraplar

Teyzemin ördüğü çoraplarGeçenlerde evi düzenlerken teyzemin ördüğü çoraplardan birine rastladım. Rahmetli teyzemin çok güzel örgüleri vardı. Bu çorapları hatıra olarak saklamıştım. Çorap örmek isteyenler için bir fikir olabilir.

8 yorum gelmiş

  1. banuca

  2. DenDenAk

    Sevgili banu yazınız gerçekten beni duygulandırdı. Dediğiniz gibi yaptıklarımı genelde hediye ediyorum. Önceden sadece resmini çekerdim, sonra blog açmak fikri geldi aklıma, sonra siz sevgili 10marifetçilerle tanıştım. Teşekkür ederim yorumlarınız için.

  3. fiamma1

  4. Yamali bohca

    Teyzenize Allah’tan rahmet sizlerede sabır dliyorum. Nur içinde yatsın. Ne kadar güzel örmüş. Sizede güle güle kullanın diyeceğim ama şimdi siz kullanmaya kıyamazsınız, manevi değeri çok büyüktür. Kullanıp eskitmek istemezsiniz, hep saklarsınız artık.

  5. julxgoz

    Teyzeniz çok güzel örmüş.Ben de 5 şile çorap öğrenmek istiyorum.Başlangıcını öğrendim,parmaktan başlayarak tabana kadar geldim ama maalesef tabanını öremedim.Eğer onu da öğrenirsem çorabı birtirebileceğim.Bileniniz varsa ,yardımcı olursa sevinirim.Hepinize iyi günler diliyorum.

Bir Cevap Yazın

Mor inek örgü patik

| | 13 Yorum

Enteresan:))))

| | 0 Yorum

örgü çoraplarım

| | 1 Yorum

Bot ve çizme için çorap

| | 3 Yorum