Pazar, Aralık 11, 2016
İpli, kumaşlı otantik takı tasarımı modellerim

100
ipli-boncuklu-sari-mavi-kahverengi-kolye-tasarimi boncuklu-ipli-renkli-karmasik-kolye incik-boncuklu-sari-el-yapimi-kumas-kolye

Hepinize sımsıcak sevgi ve hakikatli saygılarımı sunarım efenimmm… İpli, kumaşlı, boncuklu otantik takı tasarımı modellerim ile nihayet ben de fiilen aranıza katılabilme teşebbüsünde bulunuyorum; değerli editörlerimiz de onay verirlerse… Bakalım ne şekil bir yazı olacak, umarım becerebilirim… Şimdilik ilk çalışma olarak renkli ipler, boncuklar, kumaş parçaları kullanarak yaptığım kolye tasarımlarımı paylaşıyorum. Otantik kolyeleri sevenlere fikir verici olur özellikle diye düşündüm. Beğendiniz mi?

Bunları da sevebilirsiniz:

VİDEO: HAMA BONCUKLU KOLYE YAPIMI

KRİSTAL VE İNCİLİ KOLYE YAPIMI

PÜSKÜL KOLYE YAPIMI

100 YORUMLAR

  1. Becerebilmişsin canım, hem de en can yakıcıları koymuşsun buraya. Yüreğine sağlık yürek dostum yakazam. (oh be)

  2. deli çeyizi gibi olmuş ben beğendim efendim severim böyle tarzları ama takma gelince her zaman söylerim ben takı özürlüyüm. dışardan sevsem olmuyomu olurrrr

  3. canlarım yaaa..valla bir moral oldunuz bir moral oldunuz yeminle…ilkler de pek bi heyecanlı oluyormuş…kondoorrr olmaz mııı…seve seve olur senden güzel sözler duymak çok da görülesi değil ya o bakımdan:))korkuyodum valla ohh:))öptüm siziiii…

  4. ben takarım, bayıla bayıla hem de…bana zaten derler deli kızın çeyizi gibisin…takıp takıştıryorsun ama da yakıştırıyorsun.herkesin yakıştırmayı düşünemediği ya da takamadıklarını yapıyrosun..canım arkadaşım, ellerine sağlık çok güzel, çok pozitif, çok beğendim yaabecerebilmek ne demek, marifetli arkadaşım benim

  5. noktrun, ellerine sağlık, bayıldım ben. hem bayılır hem de takarım. çok sıcak çalışmalar bunlar. hele 2 ve 3 de ki modeller inanılmaz güzel.yine gel, olur mu?

  6. gamycimmm…yok ki bi smiley sana kalpli öpücükler yollayayım…aldın farzet.:) valla al benden de o kadar…ben zaten çok takmayı sevmem ama eğer takacaksam da deli dumrul olsun isterim…

  7. canbug sen de gel, özlüyoruz valla.nokturn bak canbugu unutmuşum, o da zor beğenir, hadi iyisin, bu sınavı da geçtin. Sırada sefa var.

  8. sesi, çok geçmiş olsun! dün çok iyi iş çıkarttın tebrikler. ben de sizleri özlüyorum ama anca fırsat buluyorum:)

  9. sesim valla mıı:))canbug şimdi daha çok sevindim bak..sana da yollıyım kalpli bi smiley:)çook teşekkürlerr…off bitmedi mi sınavım yaa:(( sefa son mu bari sesi? hayatım bu ara stress sıkıntı kuyularında yıkanıyor zaten…

  10. Bilmem şimdilik aklıma sefa geldi, yeni biri gelirse söylerim. Bu arada sen yeni yazını hazırla. Uzay duymasın ama fimolu olsun :)

  11. reenkarne olayı varsa eğer; evvelden kesinlikle kızılderili olup, güney amerikanın bol börtülü böcekli yeşilli sulaklı bi yerinde,şööyle hasından bi kızılderili yiğitle aile saadeti yaşadığım kesinnn…Ruhum o taraflara kayık,ne de olsa atalarım:) yakari çizgi filmiylen ilgisi yok da onu da asla kaçırmazdım çocukken…o yakaza da benim sanal alemdeki sahne adım…bakma;burada kabul görmedi…

  12. ben de sen hala pc başında ne arıyorsun diyecektim ki,yanıtım geldii…hadi canım boll ve hayırlı kazançlarr…

  13. ranacım ( valla daha önce sordum yanıt vermedin:( susmak kabullenmektir;demek ki sana rana diyebiliriimmm:))) çook teşekkür ederimmmm…

  14. hehe..ben de sana yazdım Rana dedimdi..hakkatten yaa buraya 24 saat bağlansak olacakmış, ne verimli sohbetler var burada yaagell vatandaş gell ekşın burda akış burda raiting burda….ben de diyemeden geçemeyeceğim sanırsam yüzyıllar öncesinde ben de kızılderili idim o ruhu taşıyorum gibi ve kaplumbağa :)

  15. nokturn abla hahaha ilk yazını tekrar gün yüzüne çıkartmanın hoş gururunu yaşıyorum :) Sonuncuya bayıldım.

  16. benim var benim var yüz görümlüğüm bundan ….sarının morlu eflatunlusu…

    nokturncuumm her yerden zıplayacağım ben böyle…deli kızın çeyizi gibi..bende de var bende deeeenapiim çok seviyorum……seni :)

  17. Çilekcimm Gamicimmmmm(kalp smiley bi de kucak açan smiley) Ayy n’apıyım ben siziiiii:)))))Kalktım orayı burayı topla et filan derken geleyim dedim pcyi bir açayım…Daha afyonum patlamadı,epey de sürer açılmam..Yan tarafta bir baktım benim “hu huuuu..”alla alla ne alaka dedim hayır olsun..hayırmış meğerrrr:))yemin ederim size afyonum patladıı:))yüzümde gülücükler oohhh..kar da yağıyor lap lapa..canlarım yaaaaaaaaaaaa:))))))))))))tatlı çileğim çok teşekkür ederimm:))gamicimmmmm ben de ben de seviyom çokkkkkkkkkkkkkkk…

  18. saatoniki diyor ki;burada açmış olan sevgi pıtırcıkları baharın da müjdecisi olur mu acaba? :) amma çok çıkmış pıtırcıklar :)

    Gün güneşliinsanlar neşeligel katıl bizeel el eleSev dünyayı açılır her kapı işte susam sokağııı :)

  19. tek kelime;harika…sevgilie gamy

    bana zaten derler deli kızın çeyizi gibisin…takıp takıştıryorsun ama da yakıştırıyorsun.

    aynen bana da böle derler…acaba biz kardeşmiyiz:)))

  20. yıllaaaaardırr kaybettiğim kardeşim misin yoksa?? aman tanrım :)10 marifet canlı yayın gibi oldu.kardeşleri buluşturuyor ……….diyorum ben ekşın burda…hareket burda…az sonraaaaaaaaasahi cevcev…kuzum yaa olabilir yani

    meraktayım
    meraktayım
  21. çok güldüm Allah ta sizi güldürsün. Kar lapa lapa yağıyor, bugün iyiyim, lay lay loom daha ne olsun. Şükür yarabbim. Böyle çat kapı gelebileceğim dostlarım da var. Hayat budur işte. Seviom sizi.

  22. sesiberim gel valla ocakta çay var…dün fırınım bozulsada komşu fırında pişirdiğim kurabiyeler eşliğinde…hııımm..yalanan ikon( bu ne yaa böle bi ikon varmı?)

  23. Kaave içiyorum şu anda, çikolata eşilğinde, yoksa inan gelirdim. Bugün çok mutluyum, içim içime sığmıyor. Ankara’ ya yürüyerek bile gelirim.

  24. yalanan ikon( bu ne yaa böle bi ikon varmı?)

    daha rastlamadım…bulursam söz

    sesim sen otur gitme, cevcev komşu fırınını da yakmış :Pben de pek bi sırıtık oturuyorum pc başında …mutluyum böyle dostlarım var diye…Antalya’ya yürüyerek de gelir misin??

  25. aa gamy bak ben gelirim yürüyerek antalyaya…(arkasını dönmüş sırıtarak göz kırpan ikon,kandırıyorum der gibi :))..)

  26. Diyorum ki sayın oniki;benim yazı başlığını bir güzel değiştirdiniz..şu sitenin adını bahsettiğiniz gibi SIYRIKLAR.ORG olarak değiştiremez misin hazır eliniz değmişken? Gerekli belgeler de mevcut baksanıza..ooohhh kopmuş millet:)cevceevvv alışmışım sarı civciv kılıklı avatarına..eğlenceli kişilik heryerde gülüyorsun annadığım kadariyle..

  27. sevgili nokturn..resmimi beğenmediysen hemen değiştiririm “sarı gacı işbaşında” avatarımla…diğer avatarıma öyle diyorum da…

  28. Oooooh oh Allah muhabbetinizi artırsın arkadaşlar kahveler kurabiyeler felan… Yürüyün yürüyün bu karda ben elmadağda kafamı çıkaramam diyordum ama çok hoş yağıyor incedeen inceden.Ama hala durmadı (dudak büken ikonda benden olsun) yarın bi kafamı dışarı çıkarsam demiştim ama hadi hayırlısı.

  29. Biz bugün kocişle çıktık biiir güzel karda yürüyüş yaptık,ben her kar yağdığında geleneksel karlara yatıp debelenme merasimlerimi gerçekleştirdim,sonra parktaki cimnastik aletlerine pindiikk,soonra akvaryumcuya gidip yeni balıklar aldııkk,geldik arkadaşlara kahve içmeye gittiikk,orrddan eve geldik pizza ve pattes kızartması yediikk..(şimdi de uyuyor kendisi:)yarın hava daha da bir güzel olacakmış kar bakımından,plan yaptık termosa kahveyi kaptığımız gibi tema vakfinın parkına..Tepeden iki boğaz körüsü de muhteşemm görünüyor..

  30. Onlar biraz daha nasıl desem snopgillerden :) geçen gün şu üstte dolanan şu an bildirgec. de yazısına tıkladım bir şey için. demedikleri kalmamış yok biz biliyoduk yok şu yok bu. siliniyor tabi hemen öyle kırıcı postlar ama ben korkuyorum bildirgeçe girmeye :) zamazingoda bir derece :) en rahat 10marifet :) karışan yok bilgiçlik taslayan yok ukalalık eden yok. birbirimizi kırmadan yazıyoruz :) şimdi bizim bu resimleri görseler diye düşündüm birden o sebepten yazım öyle :)

  31. anladımmmm:=))sorma ben de ne bileyim usulünü(hata bende tabii burası gibi sanıp çok incelemedim) ilgimi çeken bir yazı yolladım zamazingoya..anaammmm baştan aşağı sorunmuş meğersem:=)))bir daha dönüp te bakmadım.. dur bi bakayım bari hatırlattın..

  32. AAA nokturn olmuyor ama öyle yok termos yok park yok boğazmış felan cık cık cık.Sanki bizim bir tane köprümüz var da ikisini birden görecez peeeh… Dağ tepe heryerimiz oy oy..

  33. burası çok rahat…keyif yaptığım yer.kasılan varsa bilemem :Parkadaşlarımıda pek seviyorum.ganejacım ne diyo bu Recep alalalalaatermos falan karlar romantiklerbacım olanı var olmayanıaaaaaburda kar yoksevgili yokpizza yokpatates kızartma yokköprü yokyok işte yok :(asıl bildirgeçin hiç bişeyi yok

  34. kısım sen de gidecek zamanı buldun alla allaa..bu aralar gelseydin senlen de ne keyifler yapardık..hıh işte!!(küsük suratlı smiley..hayal edin işte)

  35. nokturncuğum melekler seninle olsun, gelirim ben gene…parti yaparız..sonra fotoğraflar falan..kimi ziyatere gideriz bu defahah buldum s12 yi….kih kih kihhhh

  36. 2 saat kestirdik, çenebollar sarmış burayı. :))Bana mı geliyorsunuz, ne zaman? Burada daha çok kar var görecek. 20 cm. oldu, gelsenizeeeeeeeee

  37. bi gittim canımı patates kızartması çektirdiniz yaptımmm yedim…(şişmiş göbeğini sıvazlayan ikon ) aa bi baktım yan taraf kızamık çıkarmış :)) ya ben kıskandım yaa hepiniz istanbul damısınız …bende gelmek istiyorum nereye gidiyosanız…sevgili gamy burda kasan yok…kasan kendini belli ediyo..bizler olduğumuz gibiyiz..içimizdekiler burda cümleler halin de hemde…çok da iyi samimi ortamlar beni mıknatıs gibi çeker…ben hepinizi çok tuttum valla

  38. cevcevcim bir tek sen değilsin ankarada olan bende burdayım.Napalım istanbulu 2 tane boğazı canııım :/(AH AH) (Kıskanan smiley)

  39. hehehehe:=))))siz hiç baharda, boğaza nazır,denizin tam dibinde,şıkır şıkır dalga sesiylen birlikte gözünüzün önünden geçen irili ufaklı gemilere-takalara bakarak,hemen yanıbaşınızdaki balıkları besleyerek,bir elinizde sıcacık çayınız kahvaltı ettiniz mi acaba? (pis pis sırıtan smiley)

  40. O kadar da değil canııım.Sen şimdi kocişinle termosta çay gitmişsinizdir parka ama olsun yazayım.Ben de deniz çocuğuyum o dediklerini yaptık yahu.Şİmdi yapamıyoruz derdimiz ondan.(Özlemli gözlerle bakan smiley)

  41. :) çilekin bayrağını ben devraldım, ilk yazıyı bu sefer de ben çıkartıyim tozlu sandıklardan dedim :)gerçekten burası tam sıcacık evde kurabiye, çay, kıkırdaşmalar,gülüşmeler mekanı.. pilliciğimin diğer kısımlarına dil uzatmak istemem ama en sıcağı burası!! el emeği olduğundandır belki de..biliyosunuz daha yeni geldim ama cok sevdim herkesleri.. tabi bu derece kaynaşık olmanızı kıskanmadım diil :} burda mı tanıştı herkes de böyle kaynaştı yoksa.. yoksa ben de..:)

  42. zımzırlinka (allahım çok zor senin ismi yazmak yaa:(() bu bayağı tozlu sandık olmuş:)) Çileğimin bayrağını bir ara da ben sapladıydım bir yerlere ama kaldı öyle…inşallah bu sefer sen uğurlu gelirsin de devam eder bu çooook güzel oyunn:))

    pilliciğimin diğer kısımlarına dil uzatmak istemem ama en sıcağı burası!!

    e valla öyleee..burası da bana ennn sıcak gelen odası pilli malikanesinin…seviyorum burasını çokk..Evimizin annesi shane ve evin yardımcısı saat12 sağolsun:))Çoğumuz burada oynamaya başladık..Bazılarımız daha evvel başka parklarda da birlikte oynadığımızdan tanışıklık var tabii..Sen de hoşgeldin oyuncaklarımızı paylaşmayaa:=)

  43. zmr diyebilirsin kısaca ^^hoşbuldumm :) bu oda mutfağa da yakın olsa gerek mis gibi kokular geliyoor:)PPs: hepimiz çocuk olduğumuz için yaş farkı yokmuş gibi konuşuyorum, saygısızlık edersem affedin, çocuk diyin geçin..

  44. çocukus tabiiii:)))…Hiç kaybetmeyelim,hiçbir şeyin bize; içimizdeki bu tatlı, minik yaramazı unutturmasına izin vermeyelim…Can simidi o ruhlarımızın, yol aldığı sürprizlerle dolu dünya denilen bu okyanusta…Bak mesela güneşedoğru..teee kaç yaşına gelmiş teyze mi diyoruz?aa a! zmbrcım di mi ama:=)))))))))))) (terlik gelsin lütfen:=)

  45. süpersiniz. sıcacıksınız. Kızlar hiç büyümez, yaşlanmaz, içlerindeki çocuk hiç ölmez, yeter ki eğlenecek oyuncakları olsun :o))

  46. kesinlikle ruhum daha 18 doldurdu…daha komik bir olay anlatayım ben size kurban bayramında oturduk artık yaşlanıyoruz falan gibi konular açıldı konuşuyoruz babam bana kızım sen 25 oldun mu dedi yaaa…ben gelmişim 38 yaşına…yerim ben babamı yeerr…oyyy benim pamuğuuum…kızlar babalarının gözünde de büyümez:))

  47. cevcev evetttt:))aynenn..maymunluk bende gırla zaten, canım babacığım halen totoma bir şaplak atar:))annem “guzuuuumm” der:))anneanneme göre zaten hiç büyümeyeceğim…hissettiğim bir yaş yok benim… yaşıyorum öyle özgürce kaçsa kaç beden yaşı…ruhum canının istediği yaşı seçiyor,istediği zaman..

  48. Ahh ahh benim annem de öyle demişti. Geçen yıl 30 yaşında yaptı beni. Kızkardeşim bile otuz yaşındaydı o zaman. Anne siz kaç yıllık evlisiniz deyince afalladı. O kadar olmamışsındır canım dedi. Ben bile kendime o kadar gelmiyorum, şu yaşa geldim, şöyle yapmamalıyım demek canımı sıkıyor. Fiziksel yaşlanmak değil derdim aslında, içim ölmesin yeter.Anneannem vefat ettiğinde 42 yaşındaymış. Annem ben küçükken “çok genç kaybettim annemi” diye başkalarına bahsederken, içimden ne genci taaaa 42 yaşına kadar yaşamış derdim. Şimdi anlıyorum.