İri gözlü kızlar – çocuk odası kapı süsleri

-

Çocukken bebek dikerdim oynamak için, şimdi o bebekleri prenseslerin kapılarını ya da duvarlarını süslesin diye tasarlıyorum. 40*30 cm ebatlarında iri gözlü güzel bebeklerimin her biri diğerinden farklı. Kumaşlar, keçeler, boncuklar, inciler, boyalar, danteller, kurdeleler, çiçekler, ipler gibi her türlü malzeme kullanılabilir bu bebekleri yaparken. Görseniz canlı bile sanabilirsiniz çünkü içi elyaf dolu :) Üretimi oldukça emekli fakat güzel olan tarafı da o zaten, sevgili 10marifet severler :)

Bebeklerin kıyafetlerindeki kanaviçe işlemelere dikkat ettiniz mi? Gerçeğe uygun olsun istediğim için kendi ellerimle işledim. Aynı şeyleri yapmaktan çok sıkıldığım için her defasında değişik ten renkleri, göz ve saç renkleri seçip, farklı farklı kıyafetler ve şapkalar dikiyorum.
İri gözlü bebeklerimin en tipik özelliklerinden biri de kocaman şapkaları. O şapkaları da kişinin zevkine göre süslüyoruz. İsteğe göre isim de yazıyoruz kapı süsü üzerine.
Sizin kızınızın ismini de yazmamı ister misiniz? Hadi söyleyin ismini ve istediğiniz renkleri:) Diğer kapı ve duvar süsü modellerim için de profilimden beninle iletişime geçebilirsiniz.

pat_pic

Küçükken hep terzi olan annemin artık kumaş parçalarıyla oynardım....Bebek dikerdim sonra o bebeğe elbiseler, şapkalar dikerdim...Bir de resim yapmayı boyalı kalemleri çok severdim...Aradan yıllar geçti üniversitede Moda_Konfeksiyon okudum sonra resim dersleri aldım ,modelistlik-stilistlik eğitiminden sonra evlenene kadar tekstil sektöründe çalıştım...İki çocuktan ve bambaşka bir şehirden sonra alakasız bir işte çalışırken buldum kendimi.Sonra başıma gelen şey mobbing oldu :)))) ''Her şerde vardır bir hayır'' denilen şey doğruymuş.Ortaya çok severek çok beğenerek en sevdiğim iki şeyi (resim,kumaş) bir araya getirerek pat_pic kapı süsleri ve duvar süslerini çıkarttım.Şu an çok mutluyum aslında bu iş için 3 yıldır ar_ge yaptım dersem hiç yalan olmaz.SEVDİĞİNİZ İŞİ YAPIN VE ÖNCE SİZ MUTLU OLUN.

Bir Cevap Yazın