Işıklı maket ev

-

maket-ev-modelleri-7
Maket yapımına uzun zamandır merak sarmıştım. Derken bir gün ilk maketimi yapayım dedim ve sıvadım kolları. İnanın biraz ek beceriniz var ise çöp denebilecek malzemeler bile işinize yarabiliyor. İşte ilk ev maketim. Evin ana gövdesi foreks üzerine ahşap. Bahçe, zemin ve duvarlar foreks. Çim olarak kullandığım malzemenin adını hatırlayamadım. Bir kağıt firmasının ürünü idi. Tüp ve kayalar seramik hamuru ile bakır telden yapıldı. Masa, sandalye ahşap çay karıştırıcılardan. Ahşap kaşıkları evimi oluşturuken başka yerlerde de kullandım.
Bu maket deneyimi ile anladım ki bu iş dipsiz bir kuyu. Ne kadar detaycı çalışmaya uğraşırsanız o kadar malzeme ve ekipman gerekiyor. Şimdiden bir eksik listesi çıkarttım ki akıllara zarar :)

maket-ev-modelleri

maket-ev-modelleri-1

maket-ev-modelleri-3

maket-ev-modelleri-5

maket-ev-modelleri-6

11 yorum gelmiş

  1. evin ana gövdesi foreks üzerine ahşap çay kaşığı. Bahçe zemin ve duvarlar foreks. Çim olarak kullandığım malzemenin adını hatırlayamadım. Bir kağır firmasının ürünü. Masa sandalye de çay kaşığı. tüp ve kayalar seramik hamuru ile bakır tel.

  2. cherry blossom girl

    @erolduran; çay kaşığı diyince aklıma bildiğimiz klasik kaşık geldi nedense sadece,
    karıştırıcı ya da dondurma çubuğu olarak kodlamışım bahsettiğiniz şeyleri, jeton geç düştü o yüzden : ) teşekkürler açıklama için.

  3. Iyi gunler. Acaba forex kartonu nsl edindiniz? Ben piyasaya bakiyorum fiyatlari cok pahali bir de islenmesi niraz zormus sanirim. Ilk deneyimim icin de emin olmadigim bi malzemeye o kdr para yatirmak istemiyorum.

  4. shane

    @nevdar_1986; aslında bunu maket kartonu olarak da arayabilirsiniz, o şekilde biraz daha kolay bulunabilir. o şekilde internette baktığınızda farklı fiyat seçenekleri göreceksiniz.

  5. @nevdar_1986; malzemenin işlemesi aslında çok kolay, bir maket bıçağı ve el becerisi yetiyor :) Tabelacı arkadaşlarımdan aldım malzemeyi. Tüm plakayı almıyorum yani, ihtiyacım kadar alıyorum. Dilerseniz teminine yardımcı olurum.

Bir Cevap Yazın

Kartondan Barbie evi

| | 2 Yorum

Ahşap kaplama maket cami

| | 3 Yorum

El yapımı ahşap maket ev

| | 3 Yorum

Çocuk etkinlikleri; otopark maketi

| | 1 Yorum

Kendin yap; telden araba

| | 1 Yorum

Kartondan evimiz

| | 0 Yorum

Taksim meydanı anıtı maketi

| | 4 Yorum