Pazar, Aralık 11, 2016
İşleme Kalp Çalışması

İşleme Kalp Çalışması

6

Kanaviçe desek değil, ciğer sarması da değil.. İlginç çok değişik bir işleme örneği.. Sanırım anlayabildiğim ya da anlayamadığım kadarı ile = ) ortadaki beyazlar, baklava olarak işleniyor sanırım. İşlemeyi anladıktan sonra, yazımı değiştirdim = )Bu işlemenin bir adı var mı? Bilen varsa, çok sevinrim.. = )Ayrıntılı resimler ve adresi yazının devamında..

Çalışmanın bulunduğu adrese buradan ulaşabilirsiniz.

6 YORUMLAR

  1. Sesibercim, fotoğraflardan anlaşılıyor deyince, birkaç defa daha baktım = ) ve anladım = ) Görünce, hemen ekleyeyim çok harikaler! derken, kumaş dikiliyor gibi algılamıştım .. = )Teşekkürler = )

  2. Aynen , yaylada bir yaz boyunca bu örnekle masa örtüsünün kenarlarını işlemiştim. gezmeden vakit bulduğum zamanlar tabi ki. Masa örtüsü yaylada olmasaydı koyardım fotoğrafını.

  3. Masa ürtüsünde de çok güzel durur = ) Güle güle kullanın..Sanırım bir masa örtüsü de ben yapmak istiyeceğim.. Ama hangisini yapacağını şaşırıyor insan = )

  4. Bende peçete takımı işlemiştim çeyizime. Çok basit ve kibar görünüşlü. Önce 4 tarafındaki düz atlama çizgileri yapıyorsunuz. Üst yüzünden ipi bu 4 çizginin içinden yuvarlak oluşturacak şekilde dolandırıyorsunuz. 2 tur yeterli. yaşasın bu anlamadığım nakış konularında ilk defa benimde bildiğim bir şey çıktı!!!!!

  5. Sevgili Züleyha;=) Anlamadığın mı?Çok güzel anlatmışsın; çok teşekkür ederim..Ancak; o beyaz çizgileri baklava gibi yaptık çift çift onu anladım da, 2 tur ipi dolandırdıktan sonra, aradaki kesik çizgileri yapıyoruz, onlar da yuvarlaklaştırmak için mi oluyor?