İsme özel anahtarlık

-

İsme özel anahtarlık
El yapımı isme özel bu tasarımları yapıyorum. İster ailenize ister sevdiğiniz kişiye verilebilecek farklı bir ürün. Ahşap oyuncaklar da yapıyorum, onları da paylaşmayı düşünüyorum sizlerle.

İsme özel anahtarlık

2 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

1fikrimgeldi

Fabrikasyon, cilaları ve boyaları ile zehir saçan oyuncaklardan sonra çocuklarımıza güvenle sunabileceğimiz ahşap oyuncakları arar olduk. Öyle oyuncaklar olsun ki farklı tasarımları ile estetik dekorasyon malzemeleri olarak da kullanılabilsin istedik. Varlığı, sevimliliği keyif versin… Biricik çocuklarımızın el becerilerini geliştirirken eğlenebilecekleri faaliyetler için tasarladığımız puzzle oyuncaklar,boyarken hayal gücü ve elbecerilerini geliştirici olarak daha sonra ise kendi emekleri ile renklenen oyuncaklarla oynamanın verdiği başarma hissini çocuklarımıza yaşatan ahşap çalışmalardır.
İçimizdeki dur durak bilmeyen yeni birşeyler üretme isteği devam ederken ahşabın güzelliği ve işleme sihiri bizi içerisine çekti.Kreşlerdeki gelişme çağında olan çocuklarımıza öğretmenlerinin ahşap oyuncak arayıp bulamaması yeteneğimizi bu yönde kullanmamıza sebep oldu.
Toplu olarak kreşlere,anaokullarına veya bireysel olarak ailelere ulaşmaktayız.
Oyuncak harici değişik anahtarlık tasarımları,kıl testere çalışmaları gibi projelerede el atmaktayım.