Kaatı’ sanatı Anneler Günü çerçevesi

-

Katı’ sanatı Anneler Günü çerçevesi. “Cennet annelerin ayakları altındadır”
Dünyanın en kıymetli varlıklarını mutlu etmek için katı’ sanatıyla hazırlamış olduğum aşağıdaki 2 AYRI HEDİYE TASARIMINI mutlaka inceleyin. Sabır ve incelik gerektiren bir sanat oluşu itibariyle eserlerin hazırlanması uzun sürmektedir. Bir eserin kesim aşaması ve hazırlanması yaklaşık 5-6 saat sürmektedir. Yorucu oluşu itibariyle kesintisiz çalışmak da imkansız olduğundan, yoğunluk nedeniyle taleplere cevap verememe durumunun yaşanmaması için şimdiden bizimle irtibata geçebilirsiniz.

Görselliği ile ön plana çıkan, doğallık ve sıcaklığını hissettiren özel kayın ağacı çerçevede, cama göre kırılmaya karşı 30 kat daha sağlam olan policarbon ultra clear cam ile, en özel varlıklarımıza hazırladığımız çerçevemiz de özeldir.

Tasarım üzerinde isteğe göre değişiklikler yapılabilmektedir.

tasarım 2

Hediye kutusu

Hediyesini bu bölümde yer alan özel kutuda veya buna benzer şekilde başka özel kutuda isteyenler lütfen siparişte bu taleplerini belirtsinler. Çünkü hediyemiz ve hediye kutusu ayrı ayrı ücretlendirilmektedir. Arzu edildiği taktirde, gönderdiğiniz kutuyla da hediyeniz paketlenerek gönderilebilmektedir. Çerçevevimizin dış ölçüsü 30x30x6 cm.dir. Kutu seçimlerinde bu husus göz önünde bulundurulmalıdır.

1974 doğumluyum. Evli ve iki çocuk babasıyım. Geleneksel el sanatlarını seviyorum. Kaligrafi, kaatı gibi el sanatlarını icra ediyorum. Sabır ve el becerisi gerektiren işler, özellikle de zor ise benim için bir zevk. Günümüzde çoğunlukla papercut, fuyang, krigami olarak bilinen, geleneksel kaatı (kesme ve oyma) sanatımızla uğraşıyorum.

Bir Cevap Yazın