Kaftanlar

-

kaftan
Tarihimizin bir döneminin sadece bir giyim eşyası değil, güç ve ihtişam sembolüdürler. Osmanlılar zamanında padişah, maiyetindeki birini onurlandırmak istediğinde ona kaftan hediye edermiş. Kaftanlar dikildikleri kumaşın cinsine göre, süslemelerine göre giyen kişinin kim olduğu, asaleti ve mevkiisi hakkında da bilgi verirmiş.

magnet
Ben de kendimce birkaç kaftan yaptım, kültürümüzden tarihimizden bir sembol olarak böyle bir objenin yanımda yöremde olması hoşuma gidiyor. Duvara veya pencereye asmak için saten kurdelesi var. Buzdolabı kapağına da yapıştırabilmek için bir magnet ekledim arkasına ayrıca. İçini de lavanta ve elyafla doldurdum. Bakalım beğenecek misiniz? Daha ayrıntılı resim ve bilgi için bloguma bir göz atmanız yeterli.
magnet

2 yorum gelmiş

  1. mineornek

    tasarım çok iyi ancak işçilik hakkında biraz daha çalışmanızı öneriyorum. Elinizden muhteşem eserlerin çıkacağına eminim.

Bir Cevap Yazın

ehlikeyf66

Bodrum’da yaşıyor. Kumaşları, nakış makinesini, kurdeleleri, fiyonkları ve renkleri çok seviyor. Tasarlayıp gerçekleştirme süreci ve birilerinin ortaya çıkan bu işi beğenmesi onu mutlu ediyor.

Elle yapılan işlerin o işleri yapan kişinin ruhundan, kişiliğinden bir öz taşıdığına ve el işlerini özel kıldığına inanıyor.

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum