Pazar, Aralık 4, 2016
Kağıt Sanatı: atık kağıtlardan materyaller

13

kağıt sanatı

Merhabalar. Ben insanların attığı kağıtları kullanarak çeşitli estetik materyaller (takılar, tesbihler, sehpa süsleri gibi) yapmaktayım. Bu yaptıklarım kağıttan diye insanlar çabuk yıpranacağını zannetseler de aslında benim yaptığım kağıt materyaller oldukça sağlam ve kullanışlılar. Yaptığım tesbihlerden birer adedi Sayın Cumhurbaşkanımızın ve Başbakanımızın koleksiyonlarında yer alıyor. Bu uğraş benim bulup geliştirdiğim, yapım tekniği ile ilgili bir örneğine rastlamadığım ve patentini de aldığım bir sanat dalı. Pek bilinmediği için insanların her gördüklerinde hayretle karşılamalarına alıştığımı söylemeliyim.

kağıt sanatı

Amacım bunu memleketimin insanlarına öğretmek. Bu kağıt sanatı dalını tanıtmak için birçok TV programı, çeşitli fuar ve festivallere katıldım. Bazı üniversitelerin eğitim programları içinde de yer aldım. Ancak kitlelere ulaşmanın zorluğunu yaşamadığımı da söyleyemem.

kağıt sanatı

Yeni tanışıyoruz. İnşallah bundan sonra iyi dileklerle görüşmeyi ve bilgilerimizi paylaşmayı umduğumu dile getirmek isterim.

kağıt sanatı

kağıt sanatı

kağıt sanatı

kağıt sanatı

kağıt sanatı

kağıt sanatı

13 YORUMLAR

  1. çalışmalarınız gerçekten inanılmaz hoş görünüyorlar. böyle bir yaratıcılık çok değerli bir özellik. bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

  2. Yaptığınız çalışmalara hayran oldum tebrik ederim,umarım yaptıklarınız daha geniş kitlelere ulaşır,ellerinize emeğinize sağlık..

  3. efendim nazik yorumlarınız için çok teşekkür ederim. keşke yapmış olduğum binlerce materyali buraya aktarma imkanım olsa.

  4. yavaş yavaş da olsa bazılarını gönderirseniz seviniriz. isterseniz blogunuz, siteniz varsa oraya link de verebiliriz yazıların içinden.

  5. yaptıklarınızı hayranlıkla seyrettim.hepsi birbirinden güzel olmuşlar. en önemlisi birşeyleri tekrar değerlendirmek. tekrar kullanıma kazandırmak sizi tebrik ediyorum. diğer yaptıklarınızı da merakla bekliyorum

  6. gerçektende hayretler uyandıracak bir sanat ve tasarım harikası bunlar. kağıt olduğuna insan inanamıyor hatta kağıt bile bu halini yadırgıyordur vay benden neler oluyormuş diyordur. şapka uçurtan bir yetenek. hayal gücünüze sağlık ve de patent hakkını almanız ayrıca tebrik edilecek bir davranış. :)

  7. Kağıt mı dediniz… Yani hepsi kağıt mı ağzım açık diğer arkadaşlarım gibi hayretler içindeyim. Patentini de almışsınız ve bunu bir sanat olarak yaymaya çalışmanız da taktiri hak ediyor açıkçası… Bu nasıl yapılır nasıl bir kağıt parçası bu hale gelebilir böyle güzel tasarımlar çıkar ortaya bilemiyorum fakat harika oldukları herkesin ortak görüşü.

  8. efendim arkadaşlarımın nezaket dolu yorumlarını çok büyük bir minnetle okumaktayım. çok teşekkür ediyorum ayrı ayrı tümüne. eğer siteme girip incelerseniz, ya da faceden kağıt sanatı paper art sayfasına bakarsanız orada göreceğiniz her şeyin atık kağıtlar kullanılarak yapıldığını göreceksiniz.