Kağıt Sanatı: atık kağıtlardan materyaller

-

kağıt sanatı

Merhabalar. Ben insanların attığı kağıtları kullanarak çeşitli estetik materyaller (takılar, tesbihler, sehpa süsleri gibi) yapmaktayım. Bu yaptıklarım kağıttan diye insanlar çabuk yıpranacağını zannetseler de aslında benim yaptığım kağıt materyaller oldukça sağlam ve kullanışlılar. Yaptığım tesbihlerden birer adedi Sayın Cumhurbaşkanımızın ve Başbakanımızın koleksiyonlarında yer alıyor. Bu uğraş benim bulup geliştirdiğim, yapım tekniği ile ilgili bir örneğine rastlamadığım ve patentini de aldığım bir sanat dalı. Pek bilinmediği için insanların her gördüklerinde hayretle karşılamalarına alıştığımı söylemeliyim.

kağıt sanatı

Amacım bunu memleketimin insanlarına öğretmek. Bu kağıt sanatı dalını tanıtmak için birçok TV programı, çeşitli fuar ve festivallere katıldım. Bazı üniversitelerin eğitim programları içinde de yer aldım. Ancak kitlelere ulaşmanın zorluğunu yaşamadığımı da söyleyemem.

kağıt sanatı

Yeni tanışıyoruz. İnşallah bundan sonra iyi dileklerle görüşmeyi ve bilgilerimizi paylaşmayı umduğumu dile getirmek isterim.

kağıt sanatı

kağıt sanatı

kağıt sanatı

kağıt sanatı

kağıt sanatı

kağıt sanatı

13 yorum gelmiş

  1. shane

    çalışmalarınız gerçekten inanılmaz hoş görünüyorlar. böyle bir yaratıcılık çok değerli bir özellik. bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

  2. mhtpkaya

    Yaptığınız çalışmalara hayran oldum tebrik ederim,umarım yaptıklarınız daha geniş kitlelere ulaşır,ellerinize emeğinize sağlık..

  3. arkart

    efendim nazik yorumlarınız için çok teşekkür ederim. keşke yapmış olduğum binlerce materyali buraya aktarma imkanım olsa.

  4. shane

    yavaş yavaş da olsa bazılarını gönderirseniz seviniriz. isterseniz blogunuz, siteniz varsa oraya link de verebiliriz yazıların içinden.

  5. meralice

    yaptıklarınızı hayranlıkla seyrettim.hepsi birbirinden güzel olmuşlar. en önemlisi birşeyleri tekrar değerlendirmek. tekrar kullanıma kazandırmak sizi tebrik ediyorum. diğer yaptıklarınızı da merakla bekliyorum

  6. zulaltan

    gerçektende hayretler uyandıracak bir sanat ve tasarım harikası bunlar. kağıt olduğuna insan inanamıyor hatta kağıt bile bu halini yadırgıyordur vay benden neler oluyormuş diyordur. şapka uçurtan bir yetenek. hayal gücünüze sağlık ve de patent hakkını almanız ayrıca tebrik edilecek bir davranış. :)

  7. b.ege

  8. senayatilgan

    Kağıt mı dediniz… Yani hepsi kağıt mı ağzım açık diğer arkadaşlarım gibi hayretler içindeyim. Patentini de almışsınız ve bunu bir sanat olarak yaymaya çalışmanız da taktiri hak ediyor açıkçası… Bu nasıl yapılır nasıl bir kağıt parçası bu hale gelebilir böyle güzel tasarımlar çıkar ortaya bilemiyorum fakat harika oldukları herkesin ortak görüşü.

  9. arkart

    efendim arkadaşlarımın nezaket dolu yorumlarını çok büyük bir minnetle okumaktayım. çok teşekkür ediyorum ayrı ayrı tümüne. eğer siteme girip incelerseniz, ya da faceden kağıt sanatı paper art sayfasına bakarsanız orada göreceğiniz her şeyin atık kağıtlar kullanılarak yapıldığını göreceksiniz.

Bir Cevap Yazın

Kalp süslemeli takvimli çerçeve

| | 0 Yorum

Kağıttan siyah beyaz valiz çanta

| | 0 Yorum

Craft clutch çanta

| | 0 Yorum

Kağıttan clutch çanta modelleri

| | 0 Yorum

Kağıttan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Faber Castell set ile yapılmış kitap ayraçları

| | 1 Yorum

Fon kağıdı ile çerçeve süsleme

| | 2 Yorum

Kağıtlardan perde

| | 0 Yorum

Kartondan mumluk yapımı

| | 0 Yorum

Kutudan evler- balkon duvar süsü

| | 0 Yorum

Kostüm detaylı kitap ayraçları

| | 0 Yorum