9 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Nü kadını beğenmedim:((( napim ama beğenemedim:( Ama çok beğendiklerim hatta bayıldıklarım var belki benim tarzım değil ondan belki de gözüme batanlardan. Şimdi Nü ile başlayayım önce ayak baldırları çok kalın olmuş, sağ elin dirsek çizgisi olması gerektiğinden aşağıda,alın basık:))Gelelim çok beğendiklerime 2.ve 3.kolajın tümü yine nü kadın hariç:))ve bayıldığım ağaçlarla arkadaki nü kadınlarlı resim:)))neyin üzerinde o elleri yüzündeki çizim ?

  2. Racine

    fiammaya katılıyorum nü’ler konusunda..nü resmi severim ve de yapmaya çalışırım bende.nü resmi sindirmek kolay olmuyor yapan içinde bakan kişi içinde ..nü çalışırken dikkat etmek lazım,hiç istemediğiniz halde salt cinsellik kokan bişey çizebilirsiniz yada amacınız buyken kelalaka bambaşka bi şey çıkartabilirsiniz..bazı nü’ler insan bedenin deformasyonlarını,çirkinliklerini göstermeye çalışır, bazılarıda güzelliğini..sanırım bu nü’ler güzel olma iddiasından yola çıkmış ama sonuca ulaşamamış ne yazık ki.aytacrafts olumsuz yorumlarımız canını sıkmasın, üzerinde uğraşacağını ümit ediyorum.

  3. aytacrafts

    teşekkürederim.yumurtadan çıkan kadını tarot kartından bakarak çizmiştim,aynen öyle birşeydi,çok eskiden yaptığım birşeylerdi,çok eksiklikler var racine biliyorum,ama üzerinde çalışırmıyım bilmiyorum fimoya bu kadar bulandıktan sonra canım resim yapmak istemiyor:))fiammacım en alttaki resmi somuşsun,kağıt üzerine sulu boya kalemi.

  4. fiamma1

  5. Figen abla

    canım benim,senin beceremediğin bir şey yok mu? :)yumurtadan çıkan kadın kompozisyonu çeşitli teknilklerle,defalarca çalışabilecek çekicilikte bir konu…benim çok hoşuma gitti…zannediyorum,çok küçük kağıtlara çalışıyorsun ya da küçük çalışıyorsun,ayrıntılara yer kalmıyor…yanılıyor da olabilirim…ben hepsini beğendim…benim figür çalışmalarımda da kaslar,kemikler,yüzdeki çizgiler,kusurlar ön plandadır nedense :)))ben tarzını sevdim can…kalemine sağlık…..

  6. Racine

    nazik cevabın içinde ben teşekkür ederim..tarot kartından alıntı dedikten sonra, bendeki tarot kartlarındaki çizimler gözümün önüne geldi hemen hemen aynı tarzda onlardakilerde…sen gördüğünü çizebilmişsin ve bu da çoğu insanda olmayan bir şey :)

Bir Cevap Yazın

Gelincik köyü yağlıboya tablo

| | 0 Yorum

Akrilik boya ile baykuşlu tual çalışması

| | 0 Yorum

Osmanlı temalı dijital resimler

| | 4 Yorum

Mouse ile çizilmiş resim örnekleri

| | 0 Yorum

Dijital resim Osmangazi

| | 0 Yorum

Bebek ayak baskısı ile pano yapımı

| | 1 Yorum

Tuval üzerine yağlı boya tablo

| | 0 Yorum

Karakalem kitap kapağı tasarımı

| | 0 Yorum

Kedili sulu boya tablo

| | 1 Yorum

Ahşap pano üzerine akrilik resim

| | 4 Yorum

Yin Yang mandala çizim

| | 0 Yorum

Dinginlik mandalası temalı çerçeve

| | 0 Yorum

Suluboya kayık

| | 0 Yorum

Karakalem kumaş

| | 0 Yorum